کتاب مرد بی چهره

Man Without a Face
کد کتاب : 31351
مترجم :
شابک : 978-9644234361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 622
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مرد بی چهره اثر مارکوس ولف

برای چندین دهه ، مارکوس وولف برای افسران اطلاعات غربی تنها به عنوان "مرد بدون چهره" شناخته می شد. در حال حاضر اسپیست افسانه ای از سایه بیرون آمده است تا زندگی شگفت انگیز اسرار ، دروغها و خیانت های خود را به عنوان رئیس وحشتناک ترین و موثرترین سرویس خارجی جهان تا کنون فاش کند.
گرگ بدون شک بزرگترین اسپیمستر قرن ما بود. یک افسانه تاریک جنگ سرد که گذشته خود را به اندازه اسرار دولتی که به او سپرده شده بودند ، محکم نگه داشت ، سرانجام طلسم سکوت خود را در سال 1997 شکست. انسان نتیجه می گیرد. این اثر تمام موفقیت ها و شکست های اصلی ولف را توضیح می دهد و واقعیت عملیات جاسوسی را به عنوان چند اثر غیر داستانی قبل از آن روشن می کند. گرگ داستان واقعی گونتر گیوم ، جاسوس آلمان شرقی را که ویلی برانت را سرنگون کرد ، روایت می کند. او حقیقت پشت دخالت آلمان شرقی در تروریسم را فاش می کند. او ما را به درون ستاد مرکزی اشتازی و ذهن رهبران بلوک شرق می برد. مرد بدون چهره با تعقیب و گریزهای پرسرعت ، دوربین های مخفی ، فاحشه خانه های جعلی ، کدهای مخفی ، هویت های دروغین و عوامل سه گانه ، مانند یک تریلر جاسوسی کلاسیک می ماند.

کتاب مرد بی چهره

مارکوس ولف
مارکوس ولف (Markus Wolf‎؛ زاده ۱۹ ژانویهٔ ۱۹۲۳ درگذشته ۹ نوامبر ۲۰۰۶) کمونیست آلمانی بود که به مدت ۳۴ سال نفر دوم وزارت امنیت آلمان شرقی بود.او 34 سال شماره دو استازی بود که بیشتر جنگ سرد را در بر می گرفت. او اغلب به عنوان یکی از مشهورترین برنامه های تبلیغاتی در طول جنگ سرد شناخته می شود. در غرب به دلیل کتاب دست نیافتنی "مرد بی چهره" معروف شد.