کتاب به من گفتند تنها بیا

I Was Told to Come Alone
پشت خطوط داعش
کد کتاب : 38835
مترجم :
شابک : 978-6008460886
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 338
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین خودزندگی نامه گودریدز سال 2017

نامزد جایزه غیر داستانی بیلی گیفورد سال 2017

معرفی کتاب به من گفتند تنها بیا اثر سعاد مخنت

«سعاد مخنت»، خبرنگار واشنگتن پست که در آلمان به دنیا آمده و تحصیل کرده است، برای تمام زندگی خود مجبور بوده است بین دو طرف تربیتش - مسلمان و یک غربی - تعادل برقرار کند. او همچنین به دنبال ارائه صدای میانجی بین این فرهنگ‌ها بوده است که اغلب یکدیگر را اشتباه می‌فهمند.
در این خاطرات متقاعد کننده و خاطره انگیز، ماخنت را در حالی که او در پشت خطوط جهاد حرکت می کند، همراهی می کنیم، از محله های آلمانی که در آن توطئه گران 11 سپتامبر رادیکال شده بودند و محله های عراق که سنی ها و شیعیان علیه یکدیگر قرار گرفتند و به ترک ها ختم شد. منطقه مرزی سوریه که داعش در آن حضور روزانه دارد. او در سفرهای خود در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا، حملات دلخراش خود را با سرویس های اطلاعاتی مختلف مستند می کند و نشان می دهد که چرا بهار عربی هرگز به وعده خود عمل نکرد. او سپس به اروپا باز می گردد، ابتدا در لندن، جایی که هویت جلاد بدنام داعش «جان جهادی» را کشف می کند، و سپس در فرانسه، بلژیک و زادگاهش آلمان، جایی که وحشت در قلب تمدن غرب آمده است.

کتاب به من گفتند تنها بیا

سعاد مخنت
سعاد مخنت (زاده ۱۹۷۸ آلمان) خبرنگار و نویسنده آلمانی است. او برای رسانه‌هایی چون نیویورک تایمز ، واشینگتن پست و کانال تلویزیونی آلمانی زد د اف نویسندگی یا کار کرده‌است.وی از مادری ترک و پدری مراکشی‌تبار متولد شده‌است. وی مدتی از کودکی خود را در مراکش سپری کرده‌است. پدر سعاد سنی و مادر وی شیعه است. وی خبرنگار واشینگتن پست است.