کتاب نام آوران جنگ جهانی دوم

World War II nominees
تک تیراندازها، کماندوها، اعضای نهضت مقاومت و افسران مشهور
کد کتاب : 31600
شابک : 978-6007633496
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 289
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب نام آوران جنگ جهانی دوم اثر حمید عشقی

در تاریخ جنگ ها همیشه فقط نام کشور ها و رهبران آن ها در اذهان مردم باقی می مانند رهبرانی که همدیگر را می شناسند و هیچگاه در نبرد دست به اسلحه نبرده اند. ارتش کشورها دارای تشکیلات و سازمان های مختلفی است که در آن افراد نخبه نظامی را پرورش می دهند و این نظامیان شاه کلید رهبران در جنگ ها می باشد.
این موسسه سعی دارد در مجموعه کتاب های تخصصی به کارشناسی و ساختارشناسی نام آوران جنگ بپردازد و جایگاه آن را در معادلات نظامی هر کشور بررسی نماید.
تمامی سعی نویسنده بر آن بوده که نثری روان و شیوا و تصاویری گویا ارائه دهد، ولی به دلیل گذشت زمان و عدم وجود تصاویر مناسب بعضی از عکس ها فاقد کیفیت مناسب بوده و برای حفظ سندیت و اصالت اثر از بازسازی آن پرهیز گردیده است.

کتاب نام آوران جنگ جهانی دوم

حمید عشقی
حمید عشقی متولد ۱۳۵۱٫ از کودکی علاقه زیادی به خوندن داشت و اولین کتابی که خوانده تن تن و هفت گوی بلورین بود. اساسا کمک استریپ‌های تن تن یکی از نوستالژی‌های وی است. کتابهای ژول ورن و الکساند دوما و کتابهای ادبیات کلاسیک رو خیلی دوست دارد. همیشه مینوشت اما کار حرفه ای نوشتن رو بعد از ابتلا به بیماری سرطان شروع کرد. همیشه آدم شوخی بود و این مسئله بیشتر اوقات تو ارتباطات او باعث ایجاد سوتفاهم می شد. شاید عجیب باشد که اعتقاد دارد شرکت در کلاس‌های نویسندگی کسی رو نویسنده نمیکند. نویس...