کتاب هیجانات فاش شده

Emotions Revealed
کد کتاب : 31739
مترجم :
شابک : 978-6002007599
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

بروز احساسات
Emotions Revealed
  • 80,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رسپینا رسپینا
    نویسنده:
کد کتاب : 62671
مترجم :
شابک : 978-9648559736
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هیجانات فاش شده اثر پل اکمن

روانشناس مشهور، پل اکمن، ریشه های احساسات ما - خشم، ترس، انزجار، غم و شادی - را توضیح می دهد و نشان می دهد که چگونه آنها در چهره ما پخش می شوند و سیگنال های واضحی را برای کسانی که می توانند سرنخ ها را شناسایی کنند ارائه می دهد. همانطور که در کتاب پرفروش مالکوم گلدول Blink نشان داده شده است، سیستم کدگذاری عمل صورت اکمن آموزش را در تشخیص احساسات در همسران، فرزندان، همکاران، حتی غریبه ها در خیابان ارائه می دهد.
در این کتاب، اکمن دهه‌ها تحقیق را به یک راهنمای عملی، ذهن باز و تغییر دهنده زندگی برای خواندن احساسات اطرافیانمان تقطیر می‌کند. او به سوالاتی از این قبیل پاسخ می‌دهد: بدن ما چگونه به دیگران نشان می‌دهد که اندکی غمگین هستیم یا مضطرب، ناراحت یا عصبانی هستیم؟ آیا می توانیم یاد بگیریم که بین لبخند مودبانه و چیز واقعی تمایز قائل شویم؟ آیا واقعا می توانیم احساسات خود را کنترل کنیم؟ مملو از تمرین‌ها و عکس‌های منحصربه‌فرد، و فصل جدیدی در مورد احساسات و دروغ‌گویی که امنیت و تروریسم و همچنین تصمیم‌های درونی را در بر می‌گیرد، این کتاب منبعی ضروری برای پیمایش در دنیای عاطفی ما است.

کتاب هیجانات فاش شده

پل اکمن
پل اکمن (Paul Ekman‎؛ زادهٔ ۱۵ فوریه ۱۹۳۴) یک دانشمند در زمینه زبان بدن روان‌شناسی و انسان‌شناسی اهل ایالات متحده آمریکا است.بر اساس نظریه وی، در خصوص رفتارهای ناخودآگاه مغز و تأثیر آن بر حالتهای غیرارادی، سریال "به من دروغ بگو" (Lie to me) در سه سیزن در آمریکا ساخته شد. در حال حاضر بعد از انتشار صدها مقاله، پل اکمن کتابی را به تازگی روانه بازار کرده‌است در خصوص "حرکت به سوی جهانی در شفقت " که در این کتاب اهمیت نوع دوستی در دنیای جهانی ما توضیح می‌دهد. پل اکمن این کتاب...
نکوداشت های کتاب هیجانات فاش شده
There's not been a book on this subject of such range and insight since Darwin's famous Expression of the Emotions more than a century ago.
بیش از یک قرن پیش، کتابی با این گستره و بینش در مورد این موضوع وجود نداشته است.
Oliver Sacks

A charming, sound, sane map to the world of emotions, the perfect guide.
نقشه ای جذاب، سالم و معقول به دنیای احساسات، راهنمای کامل.
Daniel Goleman

قسمت هایی از کتاب هیجانات فاش شده (لذت متن)