کتاب کاراوال - پایان

Finale
کتاب سوم از مجموعه ی «کاراوال»
کد کتاب : 32222
مترجم :
شابک : 978-6222191054
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 450
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب کاراوال - پایان اثر استفنی گاربر

عشقی که ارزش جنگیدن را دارد. رویایی که ارزش مردن را دارد….

کاراوال به پایان رسیده است، اما شاید بهترین بازی هنوز شروع نشده باشد. این بار هیچ تماشاگری وجود ندارد: فقط کسانی که برنده می شوند و کسانی که همه چیز را از دست می دهند.

خوش آمدید، به فینال خوش آمدید. همه بازی ها باید به پایان برسند.

کتاب کاراوال پایان " کتاب سوم از مجموعه ی «کاراوال»" نوشته استفنی گاربر برای محدوده سنی نوجوانان نوشته شده است. این کتاب توسط محمد صالح نورانی زاده به فارسی برگردانده شده است و نشر "باژ" نیز آن را منتشر کرده است. شما می توانید این کتاب را از طریق وبسایت ایرانکتاب به صورت غیر حضوری خریداری کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود.

اسکارلت که تحت تأثیر یک ملوان سرکش و نقشه های خواهرش قرار گرفته، فقط در کاراوال بازی نمی کند. او برنده می شود. در طول بازی او می بیند که زمان به آسانی مانند سکه ها معامله می شود و مرده ها زنده می شوند. او عشق واقعی را پیدا می کند و قدرت آرزویی که به طور جدی انجام می شود را کشف می کند. شاید مهم‌تر از آن، اسکارلت یاد می‌گیرد چگونه قوی باشد.

کتاب کاراوال - پایان

استفنی گاربر
استفانی گاربر نویسنده آمریکایی داستان های نوجوان و بزرگسال است.گاربر در ابتدا، زمانی که دانشجوی کالج بود، در اوقات فراقت خود شروع به نوشتن کرد . او چندین رمان نوشت و برای چاپ بسیاری از آن ها جواب رد شنید ، تا اینکه کتاب چهارمش ،" یک اپرا فضایی " نظر مدیر یک انتشارات را جلب کرد. اما فروش کتاب "اپرای فضایی" موفقیت آمیز نبود و پس از آن "کاراوال " را نوشت.
نکوداشت های کتاب کاراوال - پایان
A finale that satisfies
فینالی که راضی کننده است
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب کاراوال - پایان (لذت متن)