کتاب درمان از راه پیروزی بر مقاومت

Reaching Through Resistance
تکنیک های پیشرفته روان درمانی
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پرنده پرنده
    نویسنده:
کد کتاب : 132519
مترجم :
شابک : 978-6009732364
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 678
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

آنسوی مقاومت
Reaching Through Resistance
تکنیک های پیشرفته روان درمانی
کد کتاب : 32858
مترجم :
شابک : 978-6002006264
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آنسوی مقاومت اثر آلن عباس

"آنسوی مقاومت" کتابی است به قلم دکتر "آلن عباس" که در آن "تکنیک های پیشرفته روان درمانی" معرفی و تشریح شده اند.
آنچه در اتاق مشاوره اتفاق می افتد منجر به تغییر در بیمار می شود. "آلن عباس" دو دهه را صرف ایجاد یک دیدگاه نوآورانه در ارتباط با بیماران ، به ویژه بیماران دشوار کرده است.
"آنسوی مقاومت" مملو از مثال های شگفت انگیزی است از این که چگونه می توان بیماران را درگیر کرد تا به نقطه ای برسند که تجربه های دگرگون کننده ای داشته باشند. او بسیاری از فعالیت های خود را برای سال ها ثبت و ضبط کرده است ، و نتیجه ی آن، گنجینه ای از نمونه ها و ایده هایی است که از مطالعه ی کتاب "آنسوی مقاومت" به دست می آید.
خواننده با مطالعه ی این کتاب خود را با تجربیات یک روانکاو کارکشته، پیرامون زمان و نحوه ی ارتباط با بیماران بسته به برآورد دقیق احساسات ، دفاع و آسیب پذیری آن ها، غنی می کند. او با وضوح تحسین برانگیزی هدف سخنان خود و پیامدهای فوری آنها را در بهبود آگاهی بیماران از ناراحتی خود ، با بهره مندی فوری از مهارت های مقابله ای آنها ، نشان می دهد. کار دکتر "آلن عباس" از درک روانکاوانه ی عمیق و ظریف بیمارانش همراه با رویکردی بسیار نوآورانه برای مشارکت بیماران در تجربیات احساسی اصلاحاتی، سرچشمه می گیرد . او بی دریغ و به طرز قدرتمندی بر احساساتی که بیماران فقط در اتاق مشاوره نشان می دهند تمرکز می کند. نتیجه حیرت انگیز است: درصد بالایی از بیماران به طور قابل توجهی در چهل جلسه و موارد آسان تر در جلسات کمتر کمک لازم و اثربخش خود را دریافت کردند.

کتاب آنسوی مقاومت

آلن عباس
دکتر آلن عباس (متولد 22 فوریه 1962) استاد، روانپزشک و مدیر موسس مرکز احساسات و سلامت در دانشگاه دالاهوسی در هالیفاکس، نوا اسکوشیای کانادا است.تخصص بالینی و تمرکز تحقیقاتی دکتر عباس استفاده از روان درمانی پویای کوتاه مدت (ISTDP) است. کارهای دکتر عباس بر استفاده از روان درمانی پویای کوتاه مدت فشرده برای تشخیص و درمان علائم جسمی غیر قابل توضیح پزشکی متمرکز شده است. دکتر عباس برنامه های آموزشی روان درمانی را در ISTDP توسعه داده است. دکتر عباس کارآزمایی های بالینی در مورد اثربخشی ISTDP و متاآنالیز...
نکوداشت های کتاب آنسوی مقاومت
Using compelling clinical illustrations, Dr. Abbass has crafted a conceptually rich, empirically robust, and technically clear guide to the practice of intensive short term psychotherapy.
دکتر عباس با استفاده از تصاویر بالینی قانع کننده، یک راهنمای فنی روشن که از نظر مفهومی غنی و از نظر تجربی قوی است را برای تمرین روان درمانی کوتاه مدت فشرده تهیه کرده است.
Molyn Leszcz, MD, FRCPC, Professor and Interim Chair, Department of Psychiatry, University of Toronto

Abbass has presented an approach to short-term psychodynamic psychotherapy that is both sophisticated and readable. The copious use of case material adds to the interest and accessibility of the book.
عباس رویکردی برای روان درمانی کوتاه مدت سایکودینامیک ارائه کرده است که هم ماهرانه و هم خواندنی است. تمرین فراوان موارد نمونه، به علاقه و فهم بیشتر کتاب می افزاید.
George Stricker, PhD, Professor, American School of Professional Psychology, Argosy University, Washington DC

قسمت هایی از کتاب آنسوی مقاومت (لذت متن)
اگر درمانگر ترجیحا فقط روی عصبانیت یا فقط روی احساسات مثبت تمرکز کند ، طوری که سایر احساسات مرکب فعال شده را نادیده بگیرد، احساسات مرکب انتقالی ظاهر نخواهند شد. در این مدل ما باید همه هیجانات اجتناب شده را به رسمیت بشناسیم، اعتبار بدهیم و تجربه کنیم فشار مقاومت ها را کنار میزند تا به فردی که زیر این مقاومت ها در حال تقلا کردن است برسد. زمانی مقاومت را شفاف کنید که وارد انتقال شده باشد یا به رابطه درمانی راه پیدا کرده باشد. به واسطه چالش است که درمانگر به بیمار کمک میکند ،تا رفتار دفاعی را متوقف کند، البته قبل از اینکه بیمار بتواند این دفاع را متوقف کند ،بیمار باید دفاع و تاوانش را دیده باشد,به این علت است که باید قبل از چالش به قدر کافی شفاف سازی انجام شده باشد ،طوری که بیمار بداند شما دارید با رفتارهای دفاعی او چالش میکنید نه با شخص او. برخورد رو در رو واقعیت همان وهله از درمان را آشکار می کند و از بیمار می خواهد که بر مقاومتش غلبه کند ،شاید برخورد رو در رو قوی ترین مداخله istdp باشد که به طور موثر بین بیمار و دفاع های مزمن او فاصله می اندازد و همزمان احساسات مرکب انتقالی و اتحاد درمانی ناخودآگاه را برمی انگیزد.