کتاب بر بام دنیا

Getting to the Top of World Football
کد کتاب : 33205
مترجم :
شابک : 978-6226489270
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بر بام دنیا اثر آنتوان گریزمان

آنتوان گریزمان یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان است. او از صعود هیجان انگیزش به قله لذت می برد. قهرمان جام جهانی ، برنده کفش طلای یورو و بازیکن فصل لالیگا پیش از لیونل مسی.
اما ممکن است هرگز این اتفاق نیفتاده باشد. گریزمان به دلیل جثه و بدنی ضعیف توسط همه آکادمی های فرانسه رد شد ، مجبور شد در سن چهارده سالگی فقط به منطقه باسکای اسپانیا برود ، رئال سوشیاداد از سن سباستین تنها باشگاهی بود که به او باور داشت.
گریزمان با عزم و اراده محکم و خودباوری بی قید و شرطش به موفقیتهای بزرگی در اتلتیکو مادرید و فرانسه دست یافت و در آنجا با پل پوگبا ، هافبک مورد بحث منچستر یونایتد ، دوستی شخصی نزدیکی برقرار کرد.
این یک داستان افشاگرانه است که با احساسات کامل و در نهایت صداقت روایت می شود. از کودکی در فرانسه تا سالهای نوجوانی در اسپانیا ، شکست در یورو و فینال لیگ قهرمانان اروپا ، احتمال انتقال به لیگ برتر ، مسابقات توپ طلا ، قهرمانی در سوپرجام و در نهایت شکوه جام جهانی در روسیه.
این کتاب توجه طرفداران او از جمله هزاران هوادار انگلیسی را که استعدادهای جسمی گریزمان را تحسین می کنند جلب خواهد کرد و آنها را مجذوب خود خواهد کرد ، به ویژه فوتبالیست های جوان مشتاقی که می توانند از نبرد سرسختانه ی گریزمان با شانس برای رسیدن به اوج الهام بگیرند ، به توانایی هایشان اعتماد کرده و هویت واقعی خود را کشف کنند.
کتاب بر بام دنیا توسط آرمین زمانی ترجمه شده و نشر گلگشت آن را منتشر کرده است.

کتاب بر بام دنیا

آنتوان گریزمان
آنتوان گریزمن (Antoine Griezmann) (زاده ۲۱ مارس ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است؛ که در پست مهاجم و وینگر برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی فرانسه افتخار بازی کردن دارد.گریزمن در ماکن فرانسه به دنیا آمد. پدر وی آلن گریزمن عضو شورای شهر و اصالتاً از شهر مونستر ایالت نوردراین-وستفالن کشور المان است که ریشه نام خانوادگی گریزمان نیز این را نشان می‌دهد. مادر وی ایزابل، نظافتچی بیمارستان است که اصلیتی پرتغالی دارد. پدربزرگ مادری وی «آمارو لوپز» که یک فوتبالیست نیز بوده‌است، برا...
قسمت هایی از کتاب بر بام دنیا (لذت متن)
آگوست 2016، در رده بندی شخصیت های محبوب فرانسوی هم قرار گرفتم. روزنامه لاژورنال دو دیمانشه هر شش ماه یک بار 50 شخصیت برتر را انتخاب می کند و من در رده ششم قرار گرفتم. درست بین ژان رنو و سوفی مارسو. این چیزی نبود که خیلی دنبالش باشم اما بله، محبوب هستم و به این موضوع افتخار می کنم. البته از تاثیر تیم ملی فرانسه بر مردم که خیلی زیاد است هم سود می برم. این هم یکی از دلایلی است که مراقب صحبت هایمان هستیم چرا که از کوچکترین صحبت های ما تیترهای جنجالی درست می کنند. تیم ملی به شما قدرت می دهد و این وظیفه ماست مردم فرانسه را خوشحال کنیم.

قطعا این حس را دارم که جایگاهم نزد دیگران تغییر کرده است. همه چیز خیلی ناگهانی اتفاق افتاد. وقتی هجده سالم بود و پیراهن سوسیداد را می پوشیدم، من بودم که از رقبا درخواست می کردم پیراهن شان را با من عوض کنند. حالا شرایط دقیقا برعکس است. متوجه شدم بازیکن محبوب کودکان برخی دیگر از بازیکنان هستم. این یک نشانه است. این که داورها امروز مرا با اسم کوچکم صدا می کنند یا این که هواداران به محض پیاده شدنم از اتوبوس تیم نامم را صدا می زنند، نشانه ای دیگر است. راه دیگری که برای سنجش شهرتم وجود دارد، شمردن پیراهن هایی است که مجبورم این روزها هنگام حضور در کمپ تمرینی تیم ملی فرانسه در کلیرفونتاین امضا کنم. به ما وسایل مختلفی داده می شود تا روی آن امضا کنیم تا بعدها بتوانند در مراسم مختلف به شخصیت های دیگر هدیه بدهند و سهم من در این وسایل به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.