کتاب توقف ناپذیر

Unstoppable
کد کتاب : 38193
مترجم :
شابک : 978-9649121680
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب توقف ناپذیر اثر ماریا شاراپووا

"توقف ناپذیر" کتابی است به قلم "ماریا شاراپووا" که روایتی صریح و جذاب از صعود "ماریا شاراپووا" به قله ی موفقیت در تنیس را از زبان قهرمان پنج گرند اسلم، همانطور که اتفاق افتاده، در بردارد.
یک مرد و دخترش نیمه شب از اتوبوسی در فلوریدا پیاده می شوند و مستقیما به آکادمی تنیس نیک بالتیری می روند. آن ها علی رغم این واقعیت که هیچ کس انتظار آن ها را نمی کشد و انگلیسی هم صحبت نمی کنند ، زنگ در خانه را می زنند. آن ها با سختی همراه با 700 دلار از روسیه سفر کردند و معتقد بودند که این کودک شش ساله سوپراستار بعدی تنیس خواهد شد.
در کمال تعجب ، آن ها درست فکر کردند. "ماریا شاراپووا"، دختر "توقف ناپذیر" تنیس، در هفده سالگی قهرمان ویمبلدون شد؛ او بازی خود را در مقابل مدافع عنوان قهرمانی سرنا ویلیامز در مسابقه ای که یک رقابت افسانه ای بود، آغاز کرد و همین مسابقه بود که "ماریا شاراپووا" را در عرصه جهانی مشهور کرد. او اولین بار زمانی که تنها هجده سال سن داشت در رده بندی WTA در صدر جدول قرار گرفت و از آن زمان چندین بار این موقعیت را حفظ کرد. برنده ی پنج دوره گرند اسلم، شرح حال شگفت انگیز خود را در این زندگی نامه جذاب ، ارائه نموده که با همان برخورد قاطع و تحریک کننده ی او در بازی های تنیس، به خواننده منتقل شده است. "توقف ناپذیر" روایتی خیره کننده از پشتکار با شجاعت و صداقت است. کتابی است پر از رویدادهای هیجان انگیز، ریشه های او در سیبری ، بازی های تعیین کننده و مبارزه ی پایان ناپذیرش. داستان شاراپووا داستانی است که برای همیشه در حافظه باقی خواهد ماند.

کتاب توقف ناپذیر

ماریا شاراپووا
ماریا شاراپووا (زاده ۱۹ آوریل ۱۹۸۷) تنیس‌باز سرشناس روس و دارنده ۵ عنوان قهرمانی مسابقات گرند اسلم تنیس جهان است که در سال ۲۰۲۰ از دنیای تنیس خداحافظی کرد. او در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۲ رتبه اول بین تنیس‌بازان زن دنیا را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۸ با کنار زدن رقبایی مانند ژوستین آنه و آنا ایوانوویچ قهرمان اولین گرند اسلم سال یعنی مسابقات تنیس آزاد استرالیا شد.او جزء ده تنیس‌باز زن جهان است که توانسته هر ۴ مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد آمریکا ۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرا...
نکوداشت های کتاب توقف ناپذیر
An inspiring memoir . . . Sure to satisfy longtime fans of women’s tennis.
یک شرح حال الهام بخش... مطمئنا طرفداران پر و پا قرص تنیس زنان را خشنود می کند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب توقف ناپذیر (لذت متن)
گاهی اوقات از خودم می پرسم: چرا کتاب نوشتم؟ یک دلیل آن گفتن داستانم است، و دلیل دوم درک آن. کودکی ام از جهات زیادی اسرارآمیز است، حتی برای خودم. همیشه سوالات تکراری از من پرسیده شده است: چطور به این جا رسیدم؟ چطور این کار را انجام دادم؟ چه چیزی درست بود و چه چیزی غلط؟ همان طور که گفتم، به یک چیز شهرت دارم، سرسختی، توانایی ادامه دادن در شرایط بد.