کتاب مغز شبیه باغ است

Your Mind is Like a Garden
(کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی)
کد کتاب : 33399
مترجم :
شابک : 978-6009890170
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مغز شبیه باغ است اثر شونا آینز

"مغز شبیه باغ است" اثری است به قلم "شونا آینز" که در آن "کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی" را مورد توجه قرار داده است.
این اثر، متعلق به مجموعه ای از کتاب های تصویری با نقاشی های زیبا و چشم نواز است که توسط روانشناس بالینی، "شونا آینز"، به رشته ی تحریر درآمده است. در "مغز شبیه باغ است" به مسائل احساسی که کودکان به طور مستقیم و در سطح خودشان با آن روبرو هستند پرداخته می شود و باعث می شود احساسات و مشکلات کودکان به راحتی با خانواده و دوستان در میان گذاشته شود و مورد بحث قرار گیرد.
"مغز شبیه باغ است" در پرداخت به "کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی"، ذهن و مغز کودک را به یک باغ شگفت انگیز تشبیه می کند. یک باغ دارای مسیرها و میانبرهای زیادی است که هر کدام به جهت های مختلف منتهی می شوند. مغز دارای فضاهای باز گسترده ای است که می توانیم در آن بازی کنیم. یک باغ مکان هایی برای رشد و کار کردن دارد و قسمت های هوشمندانه ای دارد که به رشد و یادگیری ما کمک می کند.
از جمله ویژگی های مثبت "مغز شبیه باغ است" به قلم "شونا آینز" می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• یک کتاب تصویری زیبا که مسائل شخصی و اجتماعی کودکان را بررسی می کند
• نویسنده یادداشتی برای والدین و معلمان جهت درک و راهنمایی ارائه می دهد
• استراتژی هایی که توسط پژوهشگران روانشناسی و تمرین بالینی مشخص شده است در این کتاب آورده شده
• و به موضوعاتی مانند تصویر بدن و اضطراب و ناراحتی که اخیرا تحت پوشش و بحث جهانی قرار گرفته است و مورد تمرکز کمپین های دولتی و سازمان های اجتماعی نیز هست، پرداخته شده است.

کتاب مغز شبیه باغ است

شونا آینز
شونا آینز (Shona Innes) روانشناس بالینی و قانونی است و سالهاست تجربه کمک به دیگران را دارد. و همچنین فردی سازی مداخلات روانشناختی برای طیف وسیعی از افراد و رفتارها را انجام می دهد.
قسمت هایی از کتاب مغز شبیه باغ است (لذت متن)
مغز ما مثل یک بچه زرنگ و با استعداد است. مغز هرکس با بقیه فرق هایی دارد. نمی شود به مغز کسی دست زد یا آن را با چشم دید. اما هرکس توی سرش چیزی دارد که همیشه فعال است و کارهای مختلفی انجام می دهد. مغز ما فکر می کند، مسائل مختلف را حل می کند، احساس می کند، گوش می دهد، نگاه می کند و درباره همه چیز به ما خبر می دهد.