کتاب پروژه رزی

The Rosie Project
کد کتاب : 66
مترجم :
شابک : 978-964-213-310-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

پروژه ی رزی
The Rosie Project
کد کتاب : 3345
مترجم :
شابک : 9786001821851
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پروژه رزی اثر گرام سیمسیون

ملاقات های عاشقانه ی دان تیلمن، پروفسور ژنتیک، هیچ وقت به قرار دوم نرسیده است. او مردی است که می تواند تعداد دوستانش را با انگشتان یک دست بشمارد و مشکل همیشگی اش در آداب و تشریفات اجتماعی، او را مجاب کرده که برای عشق و عاشقی ساخته نشده است. بنابراین وقتی یکی از آشنایانش به او می گوید که می تواند همسری فوق العاده باشد، اولین عکس العملش شوکه شدن است. با این حال، او مجبور است که این احتمال آماری را تصدیق کند که برای هر کسی، نیمه ای گمشده وجود دارد و «پروژه ی همسریابی» را کلید می زند. دان با همان روش منظم و مبتنی بر شواهد و مدارک خود که در مواجهه با همه چیز به کار می برد، تصمیم می گیرد تا بهترین شریک زندگی را انتخاب کند. منتخب دان باید وقت شناس و منطقی باشد. پیشخدمت های میخانه، سیگاری ها، الکلی ها و آن ها که همیشه دیر به محل قرار می رسند، هیچ شانسی برای قرار گرفتن در لیست دان ندارند. رزی جارمن، همه ی شرایط لازم را دارد. او علاوه بر این ها، جذاب، دلربا، باهوش و علاقه مند به خودشناسی نیز هست. او به دنبال پدر واقعی خود می گردد و یک متخصص ژنتیک می تواند بسیار به او کمک کند. «پروژه ی همسریابی» دان با شروع «پروژه ی پدریابی» رزی، ارجحیت خود را از دست داده و رابطه ای نامحتمل بین این دو شخصیت شکل می گیرد. رمان پروژه ی رزی، رمانی تکان دهنده و بسیار خنده دار است. اگر تا به حال سرسختانه در مواجهه با چالش های بزرگ، به دنبال زندگی یا عشق خود رفته اید، رمان پروژه ی رزی به شما توصیه می شود.

کتاب پروژه رزی


ویژگی های کتاب پروژه رزی

برنده ی جایزه ی بهترین کتاب سال از صنعت کتاب استرالیا (Australian Book Industry) سال 2014

گرام سیمسیون
«پروژه ی رزی» نام رمانی است که گرام سیمسیون، نویسنده، فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس استرالیایی، در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد و بلافاصله پس از آن سبب شهرت نویسنده اش شد و در صدر لیست پرفروش های استرالیا قرار گرفت و در آمریکا و انگلیس نیز استقبال بسیاری از آن شد. سیمسیون پیش از انتشار رمان، شغلی دانشگاهی داشت و در زمینه ی «اطلاعات و مدل سازی داده ها» فعالیت می کرد. به همین سبب در شرح زندگی دانشگاهی قهرمان داستانش که پروفسوری دانشگاهی است، به موفقیت رسیده است.
نکوداشت های کتاب پروژه رزی
Australian Graeme Simsion has written a genuinely funny novel.
گرام سیمسیون استرالیایی، رمانی خنده دار و بکر نوشته است.
Washington Post Washington Post

Funny, touching, and hard to put down.
خنده دار، تأثیر گذار، بسیار سخت می شود [این کتاب را]زمین گذاشت.
Booklist Booklist

It’s the kind of book that makes you smile as you read it—and laugh—and it’s also wickedly clever…A total rave!
از آن دست کتاب هاست که هنگام خواندن، باعث لبخند[و قهقهه]می شود و همچنین بسیار هوشمندانه است...اکیدا توصیه می شود.
Book Reporter

قسمت هایی از کتاب پروژه رزی (لذت متن)
امشب از تو خواستم به اینجا بیایی به خاطر این که وقتی آدم می فهمد که می خواهد باقی عمرش را در کنار کسی بگذراند، دلش می خواهد باقی عمرش هر چه سریع تر شروع شود.

تحقیقات به دفعات نشان داده است که خطرات الکل برای سلامتی، به مزایای نوشیدنش می چربد. استدلال من این است که مزایایش در سلامتی روانم، خطرات را توجیه می کند.

چطور می توانی بفهمی که یک شخص گیاه خوار است؟ فقط ده دقیقه صبر کن، خودشان خواهند گفت.