کتاب از هیچ تا همه چیز

From the Ground Up
(استارباکس چگونه استارباکس شد؟)
کد کتاب : 33489
مترجم :
شابک : 978-6222201722
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب از هیچ تا همه چیز اثر هاوارد شولتز


ما به هم بدهکاریم؟ چگونه انگیزه ، نبوغ ، حتی درد خود را به چیزی معنادارتر از موفقیت فردی هدایت کنیم؟ و وظیفه ما در مکانهای زندگی ، کار و بازی چیست؟
این سوالات در قلب سفر آمریکا قرار دارند. آنها همچنین مواردی هستند که هوارد شولتز از زمان بزرگ شدن در پروژه های مسکن بروکلین و هنگام ساخت استارباکس از یازده فروشگاه در یکی از شاخص ترین مارک های جهان ، شخصا با آنها دست و پنجه نرم کرده است.
در کتاب از هیچ تا همه چیز ، شولتز به دنبال پاسخ در دو روایت در هم تنیده است. یک داستان نشان می دهد که چگونه دوران بچگی متضاد وی - از جمله تجربیاتی که قبلا هرگز آشکار نکرده است - باعث شد تا شولتز به اولین کسی در خانواده خود که از دانشگاه فارغ التحصیل می شود ، تبدیل شود و سپس شرکتی را برای پدرش که یک کارگر طبقه کارگر است ، ایجاد کند کسی که هرگز فرصتی پیدا نکرد تا کار کند.: تجارتی که سعی در تعادل بخشیدن به سود و کرامت انسانی دارد.

یک داستان موازی نگاهی به پشت صحنه تلاش غیر متعارف شولتز برای به چالش کشیدن تصورات قدیمی در مورد نقش تجارت در جامعه ارائه می دهد. از بیمه درمانی و شهریه رایگان دانشگاه برای باریستاهای نیمه وقت گرفته تا ابتکارات بحث برانگیز در مورد نژاد و پناهندگان ، شولتز و تیمش با همان خلاقیت و سختگیری که در تغییر چگونگی مصرف قهوه در جهان به کار بردند ، مسائل اجتماعی را حل کردند.
در طول کتاب ، شولتز مقطعی از آمریکایی ها را معرفی می کند که مبارزات مشترک را به موفقیت های مشترک تبدیل می کنند. در صفحات کتاب از هیچ تا همه چیز ، جوانان از دست رفته اولین شغل ها را پیدا می کنند ، دانشجویان مشتاق کالج بر یوغ بدهی غلبه می کنند ، جنگجویان پس از 11 سپتامبر جانشین اندام های گمشده را با روحیه تسخیرناپذیر می کنند ، معدنچیان زغال سنگ سابق و معتادان به مواد افیونی مسیرهای جدیدی را هموار می کنند ، کارآفرینان رویاهای جدید را شروع می کنند و بهترین افراد از گوشه و کنار کشور بیرون می آیند.

کتاب از هیچ تا همه چیز

هاوارد شولتز
هاوارد شولتز، (Howard Schultz) (زاده ۱۹ ژوئیه ۱۹۵۳) کارآفرین، اقتصاددان، سرمایه‌دار، نویسنده و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است، که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۰۰ و بعد ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره شرکت استارباکس فعالیت می‌کرد.شولتز در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد، در حال بررسی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به عنوان نامزد مستقل است. او دلیل بررسی نامزد شدن خود را، «چپ گرایی حزب دموکرات» اعلام کرد. شولتز بعد از اعلام کاوش نامزدی در انتخابات، مورد ا...
نکوداشت های کتاب از هیچ تا همه چیز
Howard Schultz’s story is a clear reminder that success is not achieved through individual determination alone, but through partnership and community.
داستان هاوارد شولتز یک یادآوری واضح است که موفقیت تنها با عزم فردی حاصل نمی شود ، بلکه با مشارکت و اجتماع حاصل می شود.
Bill Gates

Howard Schultz’s dream to make the world more fair and welcoming for everyone is truly a breath of fresh air
رویای هوارد شولتز برای عادلانه تر پذیراتر کرن جهان برای همه ، واقعا یک ایده ای نوآورانه است.
Serena Williams

قسمت هایی از کتاب از هیچ تا همه چیز (لذت متن)
زمانی که یک بچه مدرسه ای بودم، هر بار به خانه برمی گشتم و در آپارتمان را باز می کردم، قلبم تندتر می زد. اگر می دیدم روی میز ناهارخوری رومیزی انداخته شده و بیشتر از پنج صندلی همیشگی دور آن چیده شده است، می دانستم که خانه در حال انفجارمان به زودی با صدای بلند و رئیس مآبانه نانا، بوی تند آبگوشت برش و قهقهه های بلند غریبه ها پر خواهد شد. آن روزها، پدرم عصر از کاری که معلوم نبود چه کاری است به خانه برمی گشت و روی مبل دراز می کشید و مادرم هم به من و خواهر و برادر کوچک ترم زودتر از وقت عادی شام می داد و ما را به اتاق خوابمان می فرستاد. هر سه در یک اتاق بودیم - و یادآوری می کرد که ساکت باشیم و در اتاق را باز نکنیم. از صدا و چشمانش می توانستم بشنوم و بخوانم که به ناچار تسلیم شده است. او هم به اندازه من می خواست که آن شب ها زودتر تمام شود.