کتاب بهترین سواری عمر

The ride of a lifetime
(درس هایی از 15 سال مدیریت در شرکت والت دیزنی)
کد کتاب : 61515
مترجم :
شابک : 978-6227251487
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 364
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بهترین سواری عمر اثر رابرت ایگر

رابرت ایگر که از تحسین برانگیزترین و موفق ترین مدیران دنیا به شمار می آید در کتاب بهترین سواری عمر، از داستان زندگی خود و ایده های پیروزمندانه‌اش سخن گفته است. او در این کتاب ماجرای پیشرفت شگفت‌انگیزش از کارمندی معمولی به مدیرعامل شرکت افسانه‌ای والت دیزنی و عضو هیئت مدیره شرکت اپل را شرح داده است.
این کتابی انگیزشی برای مشاغل نو و مدیران جوان است و به موانعی می‌پردازد که حتی موفق‌ترین مدیرعاملان نیز آن را تجربه می‌کنند. هدف ایگر فقط مدیرعامل‌های مشتاق نیستند، بلکه هر کسی که تمایل به کنار گذاشتن ترس‌ها و بالا بردن اعتماد به نفس در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش باشد، می‌تواند از این کتاب بهره مند شود. این واقعا یک کتاب باورنکردنی است!
اگر یک کسب وکار و یا یک تیم را اداره می‌کنید و یا با دیگران در رسیدن به یک هدف مشترک همکاری می‌کنید، این زندگی‌نامه درخشان برای شما بسیار مفید است. این کتاب درباره مجموعه اصولی است که به پرورش و رشد وقایع خوب و مدیریت وقایع بد کمک می‌کنند.
مردم آمریکا سال ها منتظر بودند تا باب ایگر اسرار رهبری خود را به اشتراک بگذارد. در این کتاب باب ایگر درس‌هایی را که بعد از پانزده سال تجربه مدیریت در شرکت والت دیزنی کسب کرده است، با خوانندگان در میان می‌گذارد و اصول لازم برای رهبری واقعی را بررسی می‌کند. خواندن این کتاب بسیار دل‌انگیز و البته دردناک است.
استیون اسپیلبرگ فیلمساز بزرگ آمریکایی که تجربه همکاری با ایگر را داشته در خصوص این کتاب می‌گوید: «خلاقیت آفرینی در شرکتی که برند آن خودش به تنهایی مظهر خلاقیت است، کمتر از یک هنر منحصربه فرد نیست. باب ایگر تاریخ نودوشش سال برند دیزنی را بسیار فراتر از انتظارات هرکسی به تصویر کشیده و این کار را با جسارت تمام انجام داده است. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه این اتفاق ها افتاده است.»

کتاب بهترین سواری عمر

رابرت ایگر
رابرت ای "باب" ایگر (Robert A. "Bob" Iger) (تولد: ۱۰ فوریه ۱۹۵۱ در نیویورک در ایالات متحده آمریکا) تاجر آمریکایی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت والت دیزنی و عضو هیئت مدیره شرکت اپل است.وی از سال 2005 تا 2020 مدیرعامل بود. پیش از کار برای دیزنی، ایگر از 1994 تا 1995 به عنوان رئیس تلویزیون ABC و همچنین از سال 1995 به عنوان رئیس / COO از شهرهای پایتخت / ABC ، از سال 1995 تا زمان به دست آوردن دیزنی از این شرکت در 1996 خدمت کرد.