کتاب پیام گم گشته

Mutant Message Down Under
(عرفان بومیان استرالیا)
کد کتاب : 44469
مترجم :
شابک : 978-6007996355
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

پیام گم گشته
Mutant Message Down Under
(عرفان بومیان استرالیا)
کد کتاب : 33688
مترجم :
شابک : 978-6226153003
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پیام گم گشته اثر مارلو مورگان

کتاب "پیام گم گشته" نوشته ی "مارلو مورگان"، مطالبی از "عرفان بومیان استرالیا" را در بردارد. اولین تجسم این گزارش طلسم کننده از تجربه ی یک پزشک آمریکایی در مورد پیاده روی در استرالیا ، یک خودآزمایی مسالمت آمیز بود. به همین جهت ، بحث و جدال زیادی برانگیخت و بیش از 370،000 نسخه فروخت.
این داستان ماجراجویی باورنکردنی - و پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز - فرصتی را برای ما فراهم می کند تا خرد یک فرهنگ باستانی را کشف کنیم و پیام قدرتمند آن را بشنویم.
یک زن آمریکایی توسط قبیله ای دورافتاده از بومیان کوچ نشین احضار می شود که خود را "مردم حقیقی" می نامند. قرار است که او آنها را در یک پیاده روی چهار ماهه همراهی کند. وی در حالی که پابرهنه همراه آنان هزار و چهارصد مایل از مسیر ناهموار کویر را طی می کند، بر اساس خرد فرهنگ پنجاه هزار ساله ی آن ها ، شیوه ی جدیدی از زندگی را یاد می گیرد ، از جمله روش های بهبودی آنان. در نهایت ، او یک تحول شخصی چشمگیر را تجربه می کند.
"پیام گم گشته" از "مارلو مورگان"، یک پیام منحصر به فرد ، به موقع و قدرتمند که کیفیت زندگی را ارتقا می بخشد، برای تمام ابنای بشر بازگو می کند: اگر فهمیدیم که همه ی موجودات زنده - اعم از گیاهان ، حیوانات یا انسان ها - بخشی از یک وحدت جهانی هستند، پس هنوز برای اینکه دنیای خود را از نابودی نجات دهیم دیر نشده و وقت باقی است. اگر به "پیام گم گشته" توجه کنیم ، زندگی ما مانند زندگی مردم حقیقی، می تواند با این حس عالی هدفمند بودن پر شود.

کتاب پیام گم گشته

مارلو مورگان
مارلو مورگان (متولد 29 سپتامبر 1937) نویسنده آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب پرفروش Mutant Message Down Under شناخته می شود. او همچنین پیامی از همیشه (1998) را نوشت، رمانی دیگر که بر اساس مضامین بومی استرالیا ساخته شده است. در سال 1996، او در مورد صحت کتابش توسط معترضین Aborginal روبرو شد و اعتراف کرد که داستانهای کتابهایش جعلی است.
نکوداشت های کتاب پیام گم گشته
This demanding journey transformed Morgan's work as a healer into that of a messenger with a message many are eager to hear.
این سفر طاقت فرسا ، کار مورگان را به عنوان یک شفابخش به یک پیام رسان با پیامی تبدیل کرد که بسیاری مشتاق شنیدن آن هستند.
 Booklist Booklist

An earnest person strides out into the world and returns--a New Age prophet glowing with the wisdom of indigenous cultures--to tell us that we are living life out of balance.
فردی مشتاق از دنیا گام بیرون می نهد و برمی گردد - یک پیامبر عصر جدید که با درایت فرهنگ های بومی می درخشد - و به ما می گوید که حیات نامتعادلی را زندگی می کنیم.
 Kirkus Reviews Kirkus Reviews

with its high-powered package of New Age philosophy wrapped in an adventure narrative, this book may be the next Celestine Prophecy.
این کتاب با مطالب قدرتمندی از فلسفه ی عصر جدید که در یک روایت ماجراجویانه پیچیده شده ، می تواند "پیشگویی آسمانی" بعدی باشد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب پیام گم گشته (لذت متن)
آن ها آنگونه که ما نام را به کار می بریم و برای نمونه شخصی را «دبی» و دیگری را «کدی» می خوانیم، از نام استفاده نمی کنند. هر نام معنایی دارد که در اترباط با صاحب نام است. هنگامی که کودک به دنیا می آید، به او نامی می دهند، اما با رشد کودک، آن نام بی معنی می شود و فرد نام مناسب تری برای خود برمی گزیند. به مرور زمان که خرد، خلاقیت و هدف شخصی در زندگی روشن تر می شود، نام او تغییر می کند. یک نفر در زندگی چندبار نام عوض می کند. گروه ما شامل قصه گو، سازنده ی ابزار، رازدار، استاد خیاطی، موسیقی دان بزرگ و عده ای دیگر بود.

دلیل اصلی آنکه مردم حقیقی می توانند تله پاتی را به کار ببرند، آن است که هیچ گاه دروغ نمی گویند. آنان هیچ چیزی را جعل نمی کنند، نیمی راست و نیمی دروغ حرف نمی زنند و به طور کلی هیچ دروغی نمی گویند؛ هیچ دروغی. در نتیجه چیزی ندارند که پنهان کنند. این افراد از این که کسی ذهن شان را بخواند، بیمی ندارند و مشتاقانه همه چیز را با همدیگر در میان می گذارند.

تمام چیزهای روی زمین بنا به دلایلی وجود دارند و هرچیز هدفی دارد. هیچ پیشامد و موجود نامناسب یا تصادفی وجود ندارد. فقط سوء تفاهم ها و رازهایی که هنوز برای بشر فانی قابل درک نیست، وجود دارند.