کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا

Vaster Than Sky, Greater Than Space
  • 15 % تخفیف
    179,000 | 152,150 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 34134
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6226683401
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا اثر موجی

چه می شود اگر تمام آنچه که خود را با آن می شناسید( جسم ، ذهن ، احساسات و عادات رفتاری) در واقع همان چیزی است که فکرش را می کنید نباشد؟ اگر متوجه شوید که همینی که الان هستید صرفا یک سلف پرتره است که با شناسایی ، عادت و فرضیات نادرست شکل گرفته است چه ؟

در جمع های همیشه در حال رشد در سراسر جهان ، معلم ارجمند «مووجی» نویسنده کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا
از طریق توانایی نادر خود در تابش نوری غیر قابل توصیف و بیانی شوخ طبع ، چشم هزاران نفر را باز کرده است. اکنون ، موجی با استفاده از کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا، خوانندگان را دعوت کرده تا جوهر واقعی را که همه ما از آن ناشی می شویم ، کشف کنند.

در این کتاب می آموزیم که با پرسش ساده و درون نگری ، می توانیم چیزی بزرگتر از خود نفس را بشناسیم. یک وحدت بی حد و حصر در زمین زمین وجود. این کتاب ما را به ماجراجویی و تحقیقی عمیق راهنمایی می کند. و با تشریح هرچه بیشتر مطالب از طریق تمثیل ها ، بینش ها ، آموزه های خردمندانه و پاسخ به سوالات رایج خوانندگان، مسائل را شرح می دهد:

اگر من همیشه با نفس ابدی یکی بوده ام ، چرا اینقدر مضطرب ، افسرده یا عصبانی هستم؟
چگونه می توانم به حالت آرامش ، لذت و حضور بی انتها برسم؟
من در زندگی خود بسیار آسیب دیده ام ... آیا روان درمانی در این مسیر مفید است؟
چگونه دیگران را که به من آسیب زده اند ، ببخشم؟
آیا روابط صمیمی کمک یا مانعی برای بیدار شدن است؟

از طریق تعامل و جستجوی خودمان ، موجی به ما کمک می کند تا از طریق شناخت عمیق خود به پاسخ ها برسیم ... آشکار کردن عشق و آزادی بی انتها.

کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا

موجی
موجی (آنتونی پل مو یانگ) متولد 29 ژانویه 1954 ، یک معلم معنوی اهل جامائیکا است که در انگلستان و پرتغال مستقر است.
دسته بندی های کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا
نکوداشت های کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا
“Written in the non-dual tradition of Papaji, Mooji expresses the absolute Truth with clarity and simplicity for all sincere seekers
موجی حقیقت مطلق را با وضوح و سادگی هرچه بیشتر برای همه جویندگان صداقت بیان می کند
Eli Jaxon-Bear

قسمت هایی از کتاب وسیع تر از آسمان عظیم تر از فضا (لذت متن)
آموزه ها و دیدگاه های موجی بسیار ساده هستند و ما را به نقطه ای فراتر از تصورات مان هدایت می کنند. شما نیازی به یادگیری فنون خاصی ندارید. خود پرسشگری، مثل نگاه به آینه و شناختن چهره ی واقعی تان است. با این حال، داستان موجی نشان می دهد که شاید در ابتدای درون گرایی خودتان به چالش کشیده شوید، چون برای خو گرفتن با زبان، قدرت و سرعت واقعیت، به زمان احتیاج دارید. موجی با زبانی که در این کتاب دارد، شما را به سمت تجربه ی درونی و ذاتی حقیقت هدایت می کند که شاید در همین لحظه، از آن بی خبرید. هنگام مطالعه ی این کتاب اجازه دهید انرژی تک تک واژه ها وارد بدنتان شود و به هیچ وجه از ذهنتان برای ارزیابی و تفسیر آن ها کمک نگیرید. خودتان را به جریان طبیعی رخدادها بسپارید.

کتاب وسیع تر از آسمان، عظیم تر از فضا منبعی غنی از دیدگاه ها و خرد موجی است و در سراسر آن، عشق سرشار و حس شوخ طبعی این عالم جای گرفته. این کتاب همچنین شامل داستان های آموزنده ی مورد علاقه ی موجی و راهنمایی هایی برای کشف وجود است. لحن این کتاب طوری است که حتی اگر شما تازه وارد باشید، هیچ مشکلی برای درک آموزه های موجی و تجربه ی حقیقت نخواهید داشت. افرادی هم که با این موضوعات آشنایی دارند، فرصتی عالی برای عمیق تر کردن درکشان دارند. بخش اول که ورود به یگانگی نام دارند، آموزه ها و دیدگاه های اصلی موجی را بیان می کند. فصل اول، اساس خودیابی را شرح می دهد. شما باید این فصل را به خوبی فرابگیرید تا بتوانید قدرت آزادی نهایی را به دست آورید.