کتاب عمیق ترین پذیرش

The Deepest Acceptance
بیداری بنیادین در زندگی روزمره
  • 10 % تخفیف
    260,000 | 234,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 34101
مترجم :
شابک : 978-6009712700
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 307
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عمیق ترین پذیرش اثر جف فوستر

چگونه می توانیم یک بله ی بدون زحمت را به این لحظه بیاوریم؟ چگونه می توانیم از "نابسامانی های زندگی" - مخدرها ، ناامیدی ها ، حتی جستجوی آزادی - دست برداریم و با همه ی این ها جریان پیدا کنیم؟
در اماکن کوچک در سراسر انگلستان و اروپا ، یک معلم جوان به نام جف فاستر در حال بیدار کردن نسل جدیدی از پرسشگران معنوی است که تجربه ی پایداری حضور و آرامش در دنیای همیشه متغیر ما را دارد. گردهمایی های غیررسمی ، وبلاگ ها و پست های ویدیویی پشت میز آشپزخانه اوج علاقه مندی به آموزه های او را ایجاد کرده است.
با کتاب عمیق ترین پذیرش ، جف فاستر ما را به کشف اقیانوس آنچه که هستیم دعوت می کند: آگاهی ای که از قبل اجازه ی ورود هر موج احساسات و تجربه را داده است.
در حالی که جف با رضایتمندی آیرونی نهفته در نوشتن کتاب برای انتقال چیزی که فراتر از کلمه ی آموزش است را تصدیق می کند ، او همچنین توانایی خودش را برای راهنمایی ما به روشهای جدید غیر منتظره به سوی فضای پذیرش و شادی مطلق ، بدون توجه به آنچه در زندگی ما اتفاق می افتد ، تأیید می کند.
کتاب عمیق ترین پذیرش کتابی صادقانه ، متفکر ، شوخ طبع - و بسیار دلسوز نسبت به افرادی که برای یافتن راهی برای رهایی از رنج جست و جو می کنند – است. این کتاب طراوت بخش ما را ترغیب می کند تا دست از تلاش برای "انجام" پذیرش برداریم ... و شروع به عاشق "آنچه قبلا اجازه داده شده است " شدن کنیم.

کتاب عمیق ترین پذیرش

جف فوستر
جف فاستر متولد 30 ژوئیه 1980 ، نویسنده و سخنران اهل انگلستان است.فاستر در لندن انگلیس متولد شد. وی در دانشگاه کمبریج اخترفیزیک خواند. در آن زمان احساس ناامیدی و تنهایی او را فرا گرفته بود که سرانجام پس از فارغ التحصیلی ، منجر به بیماری جسمی شد. او اطمینان داشت که قرار است بمیرد. فاستر به زندگی با پدر و مادرش بازگشت ، یک سال درباره معنویت مطالعه کرد ، و در جستجوی رهایی از افسردگی خود بود. در سال 2006 با انحلال حس جدایی ، که به نظر او بیداری معنوی بود، افسردگی او پایان یافت.
نکوداشت های کتاب عمیق ترین پذیرش
There is a transmission in this book: an alive, compassionate presence that invites awakening right here, this very moment, no matter what is going on in our lives
تغییر در این کتاب وجود دارد: حضوری زنده و دلسوزانه که بیداری را در همین لحظه دعوت می کند ، مهم نیست که در زندگی ما چه می گذرد.
Tara Brach

A beautifully written guide to the fearlessness and simplicity of living fully immersed in each moment of our lives.
کتاب راهنمای زیبایی برای زیستنی بدون ترس و همراه سادگی که در هر لحظه از زندگی ما وجود دارد.
Judith Blackstone

Wise, spacious, and loving. Teachings that can free the heart.
خردمندانه ، گسترده ، و دوست داشتنی. آموزه هایی که می توانند قلب را آزاد کنند.
Jack Kornfield

قسمت هایی از کتاب عمیق ترین پذیرش (لذت متن)
چروک دستان پدر پیرت. گریه ی بچه ای تازه به دنیا آمده. یک مجسمه در نمایشگاه هنری. ترکیبی خاص از نت ها در یک قطعه موسیقی. قطره ی شبنمی بر روی تیغه ای از علف. نگاهی لحظه ای بر چهره ی یک غریبه. ذوب شدن ناگهانی و غیرمنتظره ی قلب تان. نفوذ ناگهانی تمامیت میان جدایی. زندگی سرشار از رمز و راز است.

هنرمندان در مورد کنار رفتن خود، وقتی جذب کشیدن نقاشی می شوند، صحبت می کنند. موسیقی دانان می گویند که چگونه وقتی جذب موسیقی شان می شوند، فقط موسیقی وجود دارد، و آن ها به عنوان موجودی مجزا، در موسیقی ناپدید می شوند؛ چنان که گویی زندگی جذب شان کرده است. آن ها موسیقی نمی نوازند. آن ها خود موسیقی هستند که خودش را می نوازد. ورزشکاران درباره ی جاری شدن یا ورود به ناحیه و مکانی صحبت می کنند که در آن جا دویدن یا راندن یا پریدن، بدون هیچ تلاشی رخ می دهد و بدن به طور کامل عمل می کند اگرچه آن ها دیگر بدن را به عنوان بدن خودشان تجربه نمی کنند. هنرپیشگان از حل شدن در شخصیتی که نقش آن را ایفا می کنند، صحبت می کنند. وقتی آن ها واقعا در حال نقش بازی کردن هستند، هیچ کسی آن جا نیست. وقتی بعدا در مورد اجرا به آن ها تبریک گفته می شود و از آن ها سوال می شود که چگونه از عهده ی اجرای آن برآمدند، آن ها مجبورند تصدیق کنند که واقعا نمی دانند.