کتاب بادبادک ها

The kites
  • 15 % تخفیف
    190,000 | 161,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: توس توس
    نویسنده:
کد کتاب : 3567
مترجم :
شابک : 9789643154998
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1980
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بادبادک ها اثر رومن گاری

«بادبادک ها» با پسر جوانی به نام لودو که در مزرعه ای کوچک در نرماندی تحت مراقبت از عمو امبروز که بادبادک سازی عجیب و غریب است ، آغاز می شود. زندگی لودو از روزی که با لیلا ، دختری از خانواده اشرافی لهستانی ، آشنا می شود تغییر می کند. در یک نگاه ، لودو برای همیشه عاشق می شود. از طرف دیگر ، لیلا ، دوباره در جنگل ناپدید می شود. و بدین ترتیب ماجراجویی لودو از آرزو ، اشتیاق و عشق به لیلا دست نیافتنی آغاز می شود ، که درست زمانی که اروپا به جنگ جهانی دوم سقوط می کند ، شروع به بروز احساسات خود می کند. پس از حمله آلمان به لهستان ، لیلا و خانواده اش مفقود می شوند ، و اراده لودو به نجات او از نازی ها به یک سفر برای نجات عشق او ، عزیزانش ، کشورش و در نهایت خودش تبدیل می شود.

بادبادک ها نوشته رومن گاری پر از شخصیت های فراموش نشدنی است که تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن امیدهایشان به راه می اندازند. پیام شاعرانه رومن گری برای مخاطب چیزی نیست جز مقاومت به هر شکلی است که باشد. گری که خود یک قهرمان جنگ بود ، بشریت را در همه پیچیدگی های ظریف خود در آغوش گرفت و برای آن جنگید ، با این باور که قهرمان ممکن است کسی باشد که جرات عشق ورزیدن و امیدواری را داشته باشد.

کتاب بادبادک ها

رومن گاری
رومن گاری با نام اصلی رومن کاتسف (Roman Kacew) در ۸ مه ۱۹۱۴ میلادی در شهر ویلنا (اکنون: ویلنیوس، واقع در لیتوانی) در خانواده ای یهودی به دنیا آمد. پدرش (آری-لیب کاسو) کمی بعد در ۱۹۲۵ میلادی خانواده را رها کرد و به ازدواج مجدد دست زد. از این هنگام او با مادرش، نینا اوزینسکی (کاسو)، زندگی می کرد، ابتدا در ویلنا و سپس در ورشوی لهستان. رومن در دوران زندگی سیاسی اش حدود ۱۲ رمان نوشت. به همین دلیل بسیاری از کارهایش را با نام مستعار می نوشت. مادامی که با نام مستعار امیل آژار به نویسندگی می پرداخت، ت...
نکوداشت های کتاب بادبادک ها
[A] hugely enjoyable read...
خواندن بسیار لذت بخش ...
Spectator

What emerges, overwhelmingly, is the sense that, in Gary’s hands, fiction itself is a form of resistance
آنچه به نظر می رسد ، با قاطعیت ، این حس است که در دست گری ، داستان خود نوعی مقاومت است
Guardian Guardian

Romain Gary has created a gallery of heroes who are willing to die for liberty
رومین گری گالری از قهرمانانی را ایجاد کرده است که مایلند برای آزادی بمیرند
Time Time

قسمت هایی از کتاب بادبادک ها (لذت متن)