کتاب کلیات اسرار و رازهای موفقیت

General Secrets of Success
کد کتاب : 35829
شابک : 978-9642617395
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 167
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 30
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کلیات اسرار و رازهای موفقیت اثر امید دین پرست


"کلیات اسرار و رازهای موفقیت" کتابی است که توسط "امید دین پرست" نوشته شده است. این کتاب به شما مهمترین رمز و رازهای زندگی موفق را می‌آموزد. یکی از چیزهایی که شما همواره برای رسیدن به آن می کوشید داشتن آرامش روحی است و اگر در وضعیت قابل قبولی از نظر رفاهی قرار بگیرید، دچار تنش و اضطراب ناشی از ترس، فقر، محرومیت و نگرانی از آینده نامعلوم نخواهید شد. برای رسیدن به چنین چیزی باید بدانید که تنها 5 درصد از موفقیت های انسانی ما توسط ضمیر ناخودآگاهمان تعیین می‌شود، و این در حالی است که ذهن آگاه ما در واقع مسئولیت 95 درصد از عملکرد ما را به عهده دارد. بنابراین اگر چنین می پندارید که کاری غیرممکن است و از انجامش خودداری می کنید، شما در واقع به صورت خودآگاه خودتان را در معرض باختن قرار داده‌اید. اگر اعتقاد دارید که کاری سخت است، به سختی به آن می‌رسید و اگر اینگونه فکر می کنید که چیزی امکان پذیر است، به سرعت به آن خواهید رسید.
بدن ما در واقع نتیجه ی افکار ما است و افکار و احساساتمان بر روی فیزیولوژی بدنمان اثر می گذارد . ما هر چیزی که دوست داریم یا دوست نداریم را به سمت خودمان جذب می‌کنید و یکی از ابزار جادویی در این مسیر، کلام و واژه های ما است؛ بنابراین بسیار مهم است که عاقلانه از آن استفاده کنیم. امواج منفی فرستاده شده توسط زبان، در متافیزیک به عنوان ویژگی های شیطانی شناخته می شوند، بنابراین از حرف‌های منفی دوری کنید و نیز از ارتباط با افراد افسرده که عبارات غم انگیز و منفی به کار می‌برند، بر حذر باشید. "امید دین پرست" در "کلیات اسرار و رازهای موفقیت" به شما نشان می‌دهد که چگونه هر چیزی را که می خواهید، تصور کنید، به آن فکر کنید و به دنبال آن به راحتی جذبش کنید. او همچنین در کنار آن، مراحل کلیدی از تجسم خلاق و کارآمد را نیز به شما خواهد آموخت.

کتاب کلیات اسرار و رازهای موفقیت

دسته بندی های کتاب کلیات اسرار و رازهای موفقیت
قسمت هایی از کتاب کلیات اسرار و رازهای موفقیت (لذت متن)
تاثیر امواج آلفا باعث میشود تا بتوانید خوبیها و هر چیز مثبت را به خودتان جذب کنید، مثلا شب قبل از خواب مثبت فکر کنید و اگر خوابتان نمی آید یا فکرهای منفی سراغتان می آید، تلویزیون تماشا کنید و یا سر خود را با چیزی گرم کنید، بدانید وقتی از خواب بیدار میشوید، هنوز هم تا ۱۵ دقیقه در حالت آلفا هستید و بهتر است هر حرف مثبتی را بیان کنید تا آن روز را بهتر بسازید.