کتاب دردسر شغل من است

Trouble Is My Business
کد کتاب : 36133
مترجم :
شابک : 978-6007394939
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دردسر شغل من است اثر ریموند چندلر

این مجموعه «دردسر شغل من است» توسط ریموند چندلر ، استاد داستان های جنایی نوشته شده است که دارای چهار داستان طولانی است که در آنها فیلیپ مارلو به منظور محافظت از یک پیرمرد ثروتمند در برابر یک حفار طلا استخدام می شود. او در این بین با یک قربانی قتل روبرو می شود که احتمالا یک زورگیر بوده است. از اینجا به بعد داستان به سبک پلیسی و کاراگاهی دنبال می شود. یعنی شیوه ای که ریموند چندلر در آن استاد است. او با ساختن فضاهایی مرموز به خوبی خواننده را با خود همراه می کند.

" کتاب دردسر شغل من است" یک داستان کارآگاهی کلاسیک "نوآر" است که توسط یکی از استادان نوشته شده است.
ریموند چندلر متخصص در مقایسه های قانع کننده است. در پاراگراف اول این داستان ، با خانمی ملاقات می کنید که چشمانی شبیه به "دکمه های کفش براق سیاه" پشت میز تحریری دارد که شبیه "مقبره ناپلئون" است.

بدون پرسش ، ریموند چندلر یکی از پیشگامان ژانر کارآگاهی نوآر است.

کتاب دردسر شغل من است

ریموند چندلر
ریموند تورنتون چندلر، زاده ی 23 جولای 1888 و درگذشته ی 26 مارس 1959، فیلمنامه نویس و رمان نویس آمریکایی بود.چندلر در شیکاگو به دنیا آمد و سال های ابتدایی زندگی اش را به همراه والدین، خاله و دایی اش در نبراسکا گذراند. پدر چندلر که معتاد به الکل بود، پس از مدتی خانواده را ترک گفت.او به دانشگاه نرفت و به جای آن در پاریس و مونیخ، به بهبود مهارت هایش در زبان های خارجی پرداخت. اولین شعر او نیز در همین زمان به انتشار رسید. چندلر به خاطر شرایط سخت مالی در دوره ی رکود بزرگ اقتصادی، برای امرار معاش به ...