کتاب متافیزیک

Metaphysics: A Very Short Introduction
کد کتاب : 36605
مترجم :
شابک : 978-6002783929
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب متافیزیک اثر استیون مامفورد

کتاب « متافیزیک» نوشته « استیون مامفورد» توسط انتشارات ققنوس منتشر شده است.
متافیزیک در کنار اخلاق، منطق و معرفت شناسی یکی از چهار شاخه اصلی سنتی فلسفه است. همچنین منطقه ای است که همچنان برای بسیاری از مردم جذاب است، اما با پیچیده و انتزاعی بودن همراه است. برای برخی با عرفانی یا مذهبی همراه است. برای دیگران از طریق شاعران متافیزیکی که از عشق و معنویت صحبت می کنند شناخته شده است.
این مقدمه بسیار کوتاه دقیقا به اصل موضوع می پردازد و به سوالات اساسی و مهم تفکر متافیزیکی می رسد تا این نظریه را درک کنیم: اشیا چیست؟ آیا رنگ ها و اشکال نوعی وجود دارند؟ چه چیزی باعث می شود که یک چیز به جای اینکه صرفا با آن مرتبط باشد، باعث دیگری شود؟ آیا زمان می گذرد؟
استفان مامفورد با استفاده از این پرسش‌ها برای آغاز تفکر درباره موضوعات اساسی پیرامون جوهر، ویژگی‌ها، تغییرات، علل، امکانات، زمان، هویت شخصی، نیستی و ظهور، مسیری روشن و ساده را از طریق این سنت تحلیلی در هسته تفکر فلسفی ارائه می‌کند.
درباره سری: مجموعه معرفی های بسیار کوتاه از انتشارات دانشگاه آکسفورد شامل صدها عنوان تقریبا در هر زمینه موضوعی است. این کتاب‌های جیبی بهترین راه برای پیشرفت سریع در موضوع جدید هستند. نویسندگان متخصص ما حقایق، تحلیل ها، دیدگاه ها، ایده های جدید و اشتیاق را با هم ترکیب می کنند تا موضوعات جالب و چالش برانگیز را بسیار خوانا کنند.

کتاب متافیزیک

استیون مامفورد
استيون دین مامفورد (متولد 31 ژوئیه 1965) فیلسوف انگلیسی است که در حال حاضر مدیر گروه و استاد متافیزیک در گروه فلسفه دانشگاه دورهام است. مامفورد بیشتر به خاطر کارش در متافیزیک حالات و قوانین مشهور است ، اما در فلسفه ورزش نیز سهیم بوده است.ممفورد در ویکفیلد یورکشایر متولد شد. رشته فلسفه و تاریخ ایده ها و سیاست را در پلی تکنیک هادرسفیلد (دانشگاه فعلی هادرسفیلد) خواند. پس از هادرسفیلد ، مامفورد به دانشگاه لیدز رفت و در رشته فلسفه ذهن فوق لیسانس گرفت. او در سال 1994 دکترای خود را دریافت کرد و یک د...