کتاب شکیبایی مگره

The Patience of Maigret
کد کتاب : 3702
مترجم :
شابک : 9789642533596
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1940
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شکیبایی مگره اثر ژرژ سیمنون

در کتاب صبر مگره،میگریت پس از اتمام پرونده ای،ده روز بعد به Rue des Acacias برگشته است.این بار پرونده باز 20 ساله ای را قبول میکند که در برای حل معمای پرونده و به پیدا کردن متهم پرونده یکی یکی همسایگانش را بازجویی کند.

صبر مگره،اینبار معمای کشته شدن مردی فلجی را باید حل کند که یکی از سارق های بزرگ در زمان خود بوده است اما به دلایلی اکنون در خانه ای زندگی به ظاهر معمولی دارد.اما ظاهرا او دزدی را کنار نگذاشته است و همچنان در خانه گروه های سرقت بزرگی را هدایت میکند.

اما هنگامی همسر جوانش خارج از خانه است او به قتل میرسد.

رمان صبر مگره نوشه ژرژ سیمنون در ترجمه قبلی با عنوان Maigret Bides Your Time منتشر شده است.

کتاب شکیبایی مگره

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...
نکوداشت های کتاب شکیبایی مگره
His artistry is supreme
هنر او عالیست
John Banville

One of the greatest writers of the twentieth century . . . Simenon was unequalled at making us look inside, though the ability was masked by his brilliance at absorbing us obsessively in his stories.
یکی از رمان نویسان قرن 20 ام است.سیمون مخاطب را وادار به نگاه به خود میکرد.و این توانایی را در کارهای بی نظیرش پوشانده بود.
Guardian Guardian

قسمت هایی از کتاب شکیبایی مگره (لذت متن)