کتاب جوزف ک

Joseph K
کد کتاب : 37424
مترجم :
شابک : 978-6220603160
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 143
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 39
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جوزف ک اثر تام باسدن

جهان نمایش مجموعه ای است از متن هایی که برای صحنه ی نمایش یا درباره ی آن نوشته شده اند. انواع نمایش نامه، چه برای اجرا و چه صرفا برای خوانده شدن، از جمله نمایش نامه هایی با اقتباس از آثار ادبی یا سینمایی، و نیز متن های نظری در حوزه ی درام و نقد آثار نمایشی، در این مجموعه جای می گیرند.

کتاب جوزف ک

تام باسدن
توماس ویلیام باسدن (متولد 1980) بازیگر و نویسنده کمدی انگلیسی و عضو گروه طرح چهار نفره انگلیسی ترسوها است. او نویسندگی و اجرای گسترده ای را برای نمایش های کمدی در بی بی سی و کانال 4 انجام داده و اغلب در نمایش های دو نفره با تیم کی عضو نامرد ترسو همکاری می کند.باسدن در ساتن، لندن بزرگ متولد شد. وی در مدرسه کالج تحصیل کرد، مدرسه ای مستقل برای پسران در ویمبلدون در جنوب غربی لندن، جایی که در همان سال با خالد آبدالا و بن بارنز، بازیگران همکار بودند و سپس کالج پمبروک، کمبریج. وی معاون رئیس فتو لایت...
قسمت هایی از کتاب جوزف ک (لذت متن)
در میدان به راست برانید. میدان را کامل دور بزنید. برانید… محاسبه ی مجدد. میدان را کامل دور بزنید. محاسبه ی مجدد. مستقیم برانید. سر پیچ بعدی دور بزنید. محاسبه ی مجدد. در صد پیچ بعدی دور بزنید. میدان را کامل دور بزنید. چهل کیلومتر دیگر دوربین راهنمایی و رانندگی قرار دارد. دور بزنید. محاسبه ی مجدد. در بن بست بعدی به راست یا چپ برانید. مدام دور بزنید. محاسبه ی مجدد.