کتاب عامل ارزش ها؛ راز موفقیت و جهش

The Values Factor
(ثروتمندان خودساخته)
کد کتاب : 37512
مترجم :
شابک : 978-6008913511
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 438
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب عامل ارزش ها؛ راز موفقیت و جهش اثر جان دمارتینی

دکتر جان دمارتینی بر اساس تحقیقات و تعالیم برجسته ی خود ، کلیدی برای تحقق همه ی اهداف در همه ابعاد زندگی را کشف کرده است.
مهمترین گامی که می توانید برای رسیدن به زندگی ای که همیشه آرزو ی آن را داشتید بردارید چیست؟ ممکن است فکر کنید جواب چیزی شبیه به این است : پس انداز کردن پول را شروع کنید ، شغل بهتری پیدا کنید ، نیمه ی گمشده ی خود را پیدا کنید یا ازدواجتان را بهبود ببخشید. راه حل هایی از این قبیل ممکن است رضایت موقت را به همراه داشته باشد ، اما هیچ یک از آنها نمی تواند تحقق واقعی و پایدار زندگی را برایتان فراهم کند یا به شما کمک کند تا به هدف منحصر به فرد خود در زندگی برسید.
کتاب عامل ارزش ها، راز موفقیت و جهش به شما نشان می دهد چگونه می توانید زندگی ای را خلق کنید که در آن هر دقیقه می تواند الهام بخش و رضایت بخش باشد. اولین قدم این است که مشخص کنید چه چیزی بیشتر از همه معنی دارد – آن ارزشهای زندگی که برای شما مهمترین است. هنگامی که ارزشهای منحصر به فرد خود را درک کردید و زندگی خود را مطابق با آن همسو کردید ، می توانید در هر جنبه از زندگی خود به تحقق کامل برسید: تعمیق روابط دوستانه ، ایجاد یک شغل الهام بخش ، ایجاد آزادی مالی و بهره گیری از یک زندگی معنوی غنی.
پرسشنامه سیزده قسمتی دکتر دمارتینی به شما نشان می دهد که بیشتر از همه چه ارزشی دارید. این جوابها ممکن است شما را سورپرایز کند! سپس ، در هر فصل از این کتاب توضیح داده می شود که چگونه همه ی جنبه های زندگی خود را با ارزش های واقعی خود همسو کنید ، تا در نهایت بتوانید به موفقیتی که توانایی اش را دارید ، برسید.

کتاب عامل ارزش ها؛ راز موفقیت و جهش

جان دمارتینی
دکتر جان اف. دمارتینی (متولد 25 نوامبر 1954 ، هوستون ، تگزاس ، ایالات متحده) سخنران، نویسنده و مشاور حرفه ای حرفه ای است که مشتریانش از سرمایه گذاران وال استریت، برنامه ریزان مالی و مدیران شرکت ها تا متخصصان مراقبت های بهداشتی، بازیگران و شخصیت های ورزشی می باشند.
نکوداشت های کتاب عامل ارزش ها؛ راز موفقیت و جهش
The Values Factor unveils the simple yet so very powerful secret to a life of fulfillment and meaning. Immerse yourself in this book and be prepared to spend the rest of your life living Extraordinarily!
این کتاب از راز ساده و در عین حال بسیار قدرتمند یک زندگی پر تحرک و معنی دار رونمایی می کند. خود را در این کتاب غرق کنید و آماده باشید تا بقیه زندگی خود را به زندگی فوق العاده ای سپری کنید!
Vanessa Talbot

The book is like a manual on how to get the absolute most from your life, it really demonstrates that you are here for a reason, that your life has a definite purpose.
این کتاب مانند یک کتابچه راهنما در مورد چگونگی استفاده حداکثر از زندگی خود است ، این واقعا نشان می دهد که شما به دلیلی اینجا هستید ، که زندگی شما یک هدف مشخص دارد.
Scott Cranfield

قسمت هایی از کتاب عامل ارزش ها؛ راز موفقیت و جهش (لذت متن)