کتاب متفاوت بودن

Different
در دنیایی که دیده شدن سخت است (ثروتمندان خودساخته)
کد کتاب : 69670
مترجم :
شابک : 978-6008913849
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب متفاوت بودن اثر یانگمی مون

اگر دیوانه‌وارانه برای شکست دادن رقبا دقیقا برعکس عمل کند و شما را متوسط و بیشتر شبیه رقبایتان کند چه؟
در دنیای امروزی که انتخاب‌های بیش از حد مصرف‌کننده و برنامه‌ها، ارتقاها، افزونه‌ها و ویژگی‌های اضافی وجود دارد، برندها تقریبا یکسان شده‌اند، زیرا تلاش‌های آن‌ها برای پیشی گرفتن از یکدیگر، آنها را به گله‌ای از گزینه‌های نامشخص سوق داده است.
نویسنده ی این کتاب یانگمی مون افراد دور افتاده، مغرورها، سنت شکنان را شناسایی می کند - بازیکنانی که به طور متفکرانه سنت را به نفع رویکردی ماجراجویانه رد کرده اند. برخی حتی «خصومت‌آمیز» هستند و تقریبا به شما جرأت می‌دهند آنچه را که می‌فروشند بخرید.
با استفاده از تحقیقات اصلی خود در مورد شرکت هایی مانند IKEA و Google، مون به شما الهام می دهد که متفاوت باشید و به طور معنی داری با دیگران فرق کنید - در استراتژی کسب و کار خود تجدید نظر کنید، مطابقت را متوقف کنید و شروع به انحراف کنید، از تقلید کردن خودداری کرده و شروع به نوآوری کنید.
زیرا برای برجسته شدن باید استثنا باشید نه قاعده.
کتاب متفاوت بودن را محمدمهدی روحانی ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات نگاه نوین به چاپ رسیده است.

کتاب متفاوت بودن

یانگمی مون
یانگمی مونیانگ مون، پروفسور دونالد کی دیوید در مدیریت بازرگانی در مدرسه بازرگانی هاروارد است.در حال حاضر یکی از محبوب ترین دوره ها را در برنامه MBA ارائه می دهد. او همچنین اولین دریافت کننده فلوشیپ دانشکده هلمن است که به دلیل تمایز در تحقیقات اعطا شده است.
نکوداشت های کتاب متفاوت بودن
..to give a bullet-point summation of takeaways is to deny the real value of this lovely book.”
.. ارائه یک جمع بندی از نکات اولیه ی این کتاب، انکار ارزش واقعی این کتاب دوست داشتنی است.
Harvard Business Review

قسمت هایی از کتاب متفاوت بودن (لذت متن)
مردم واقعی و مشکل مردم واقعی این است که آنها دنیا را مثل بازرگانان نمی بینند. آنها به زبان نکات فرموله شده صحبت نمی کنند. دنیا را به نمونه های فلوچارت یا چارچوب نرم افزاری در نمی آورند. افراد واقعی دنیا را به شکل طبیعی تری می بینند. آنها عادت خاص خودشان را دارند. غیرقابل پیش بینی هستند و به شکل زیبایی نامنظم.