کتاب نکاتی که هر پدری باید به دخترش بیاموزد

What a Daughter Needs from Her Dad
کد کتاب : 37611
مترجم : مهران مقدم
شابک : 978-9641741275
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نکاتی که هر پدری باید به دخترش بیاموزد اثر مایکل فاریس

پدر برای دختر نوعی تایید است و معمولا اولین مردی است که در زندگی خود می شناسد و به همین دلیل و دلایل دیگر روابط بین شان به طور ناخودآگاه برای هر دو طرف اهمیت و برتری خاصی دارد.
هرچه می گذرد پژوهش های بیشتری در رابطه با تاثیرات مثبت تقویت رابطه پدر و دختر انجام می شود. در تحقیقی که در سال ۱۹۹۹ صورت گرفته محققان به این نتیجه رسیدند که هر چه رابطه پدر با دخترش صمیمانه تر و نزدیک تر باشد، دختر در سن بالاتری به بلوغ جسمی می رسد. اگر در مورد عوارض بلوغ زودرس دختران اطلاعات داشته باشید (مثلا اضطراب شدید و مشکل پیدا کردن با گروه های هم سن)، به ارزش بیش از پیش پدر پی می برید.
اما این رابطه علاوه بر این تاثیرات در کوتاه مدت، تاثیرات طولانی مدت دیگری نیز دربر دارد. خانم هایی که روابط بهتری با همسران شان دارند و از نظر روانی و جسمی از سلامت بهتری در حدود سن ۳۳ سالگی برخوردارند، در سن ۱۶ سالگی رفتار بهتری با پدران شان داشته اند.

کتاب نکاتی که هر پدری باید به دخترش بیاموزد

مایکل فاریس
مایکل "مایک" پ. فاریس (متولد 27 اوت 1951) وکیل قانون اساسی آمریکایی است. وی بنیانگذار انجمن دفاع قانونی مدرسه خانگی (HSLDA) و کالج پاتریک هنری، هر دو در پورسلویل در شهرستان لودون در شمال ویرجینیا است. وی مدیرعامل و مشاور عمومی اتحاد دفاع از آزادی است.فاریس فارغ التحصیل مدرک علوم سیاسی از دانشگاه واشنگتن غربی (کالج ایالتی غربی واشنگتن سابق) شد. وی مدرک J.D دریافت کرد و از دانشکده حقوق دانشگاه گونزاگا فارغ التحصیل شد. فاریس مدرک LL.Mدر حقوق بین الملل عمومی (با شایستگی) از دانشگاه لندن در سال 20...
دسته بندی های کتاب نکاتی که هر پدری باید به دخترش بیاموزد