کتاب ماه نو

New Moon
کد کتاب : 7619
مترجم :
شابک : 9789648957198
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ماه نو
New Moon
کد کتاب : 7617
مترجم :
شابک : 978-9641740643
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 589
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ماه نو اثر استفنی مه یر

مجموعه ی گرگ و میش یک مجموعه ی فاتنزی ، تخیلی و عاشقانه است که ماجرای عشق بلا به یک خون آشام به نام ادوارد را به تصویر می کشد. گرگینه ای نیز عاشق بلا می شود و ماجراهای عشقی این سه نفر اوج می گیرد.
از خون آشام های شیطانی گرفته تا دسته ای مرموز از گرگ ها ، تهدیدهای جدید خطرناک و آزمایش های انتقام جویانه و عاشقانه در کتاب دوم از مجموعه ی جذاب گرگ و میش به نام ماه نو در انتظار بلا و ادوارد است.
از نظر بلا سوان ، تنها یک چیز مهمتر از خود زندگی وجود دارد: ادوارد کالن. اما عاشق یک خون آشام شدن حتی خطرناک تر از تصور خود بلا است. ادوارد قبلا بلا را از چنگال یک خون آشام شیطانی نجات داده است ، اما اکنون ، چون روابط جسورانه ی آنها همه ی آنچه نزدیک و عزیز است را تهدید می کند ، آنها متوجه می شوند که مشکلات آنها تازه آغاز شده است.
بلا و ادوارد در کتاب ماه نو با جدایی ویرانگر ، ظاهر مرموز گرگ های خطرناکی که در جنگل در حال پرسه زدن هستند ، تهدید وحشتناک انتقام از یک خون آشام ماده و یک برخورد شوم و شگفت انگیز با خانواده سلطنتی خون آشام ها ، ولتوری ها ، روبرو می شوند.
پرشور ، هیجان انگیز و پر از پیچ و تابهای غافلگیرکننده ، این مجموعه ی عاشقانه و خون آشامی به خوبی به سوی جاودانگی ادبی در راه است.
ماه نو کتاب دوم مجموعه ی گرگ و میش است. این کتاب توسط ایرج مثال آذر ترجمه شده است.

کتاب ماه نو


ویژگی های کتاب ماه نو

کتاب دوم از مجموعه ی Twilight

برنده ی چندین جایزه ی ادبی و از پرفروش ترین های نیویورک تایمز

استفنی مه یر
استفنی مه یر با نام اصلی استفنی مورگان، زاده ی ۲۴ دسامبر ۱۹۷۳، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است که بیشتر به خاطر نگارش مجموعه ی شفق مشهور است.قبل از فارغ التحصیلی، مه یر دوباره با دوست دوران کودکی خود کریستیئن (ملقب به پانچو) آشنا شد و در سال ۱۹۹۴، در ۲۱ سالگی با او ازدواج کرد. آن ها صاحب سه فرزند پسر با نام های گبی، ست و الی شدند. بعد از فارغ التحصیلی در رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه بریگهم یانگ در سال ۱۹۹۷، مه یر تصمیم گرفت خانم خانه دار شود و فرزندان خود را بزرگ کند.در سال ۲۰۰۳، هنگا...
نکوداشت های کتاب ماه نو
An exciting page turner.
کتابی جذاب و هیجان انگیز.
Kirkus

New Moon piles on the suspense and romance.
این کتاب ترکیبی از تعلیق و رمانس است.
USA Today USA Today

Teens will relish this new adventure and hunger for more.
نوجوانان از این ماجراجویی جدید و اشتیاق بیشتر لذت خواهند برد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب ماه نو (لذت متن)