کتاب برای بهتر شدن تغییر کنید

Change Better
(تاب آوری و بالندگی در حین فرایند تغییر در کار و ابعاد مختلف زندگی)
کد کتاب : 37652
مترجم :
شابک : 978-6226829526
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب برای بهتر شدن تغییر کنید اثر ژانین لامارش

به دلیل بحران اقتصادی ، سازمانها در حال شتاب بخشیدن به تغییرات چشمگیر در ایجاد مشاغل خود هستند. کارمندان ، با این تغییرات سریع و اغلب نامطلوب ، به کمک نیاز دارند - و سازمانهایی که در آنها کار می کنند نیز همین کار را می کنند. اگر تغییر در زندگی مردم ثابت باشد و تعداد و نوع تغییرات سریعتر اتفاق بیفتد ، ضروری است که افراد توانایی زندگی در این جهان را که دائما در حال تغییر است ، بدون احساس قربانی شدن ، بلکه مانند شریک زندگیبدست آورند. تغییراتی که با آن روبرو هستند کاملا درک و هضم نمایند.
«برای بهتر شدن تغییر کنید» در مورد چگونگی پرورش مهارت ها و ابزارهای حیاتی لازم برای کنار آمدن با تغییر در محل کار و زندگی شخصی است.
این مهارت ها و ابزاری که با آنها همراه است به افراد کمک می کند تا بر تغییرات زندگی خود کنترل داشته باشند. ژانین لامارش نشان می دهد که چگونه خوانندگان می توانند به خود کمک کنند تا تغییر کند و راه هایی که قادر به پذیرش ، مقابله و حداکثر تغییر هستند با بیشترین سرعت پیدا کنند.
بنابراین باز به اختصار باید گفت که این کتاب به شما کمک می کند تا نسبت به شتاب زندگی مدرن درک بهتری پیدا کنید و بدور از هر شکلی از سردرگمی و آشفتگی، شهروند بهتری برای جامعه، کارمند بهتری برای کارفرما و دوستی خوب برای اطرافیانتان باشید.

کتاب برای بهتر شدن تغییر کنید

ژانین لامارش
ژانین لامارش (Jeanenne LaMarsh) بنیانگذار و مدیر عامل شرکت LaMarsh و همکاران است، یک شرکت مشاوره با همکاران در سراسر جهان است که بیش از 30 سال به سازمان های کوچک و بزرگ (از جمله AT&T ، Ford و Allstate) خدمت کرده است. او در شیکاگو زندگی می کند.