کتاب بازگشت شوالیه «با زره زنگ زده»

El regreso del caballero de la armadura oxidada
کد کتاب : 37717
مترجم :
شابک : 978-6003402522
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بازگشت شوالیه «با زره زنگ زده» اثر رابرت فیشر

بسیاری از مردم دنیا با قصه ی شوالیه ای با زره ی زنگ زده آشنا هستند. شوالیه ای خوب و گشاده دست و عاشق که روز و شب خود را در جنگ های صلیبی و نبرد با اژدها و رهایی دوشیزگان پاک نژاد دربند می گذراند. شوالیه ای قرون وسطایی که سرانجام اسیر و زندانی زره ی زنگ زده ی خود شد.
شوالیه با زره ی زنگ زده در سفر نخست خود به ما می آموزد که چگونه از بند هیجان های دست وپاگیر رها شویم. و در بازگشت به ما خواهد آموخت که چگونه در راه ساختن یک رابطه ی زناشویی برپایه عشق، گام برداریم. او و همسرش، ژولیتا موفق می شوند که غبار برآمده از «نفس یا من متوهم» را از وجود خود بزدایند و آن را با فضایی از عشق راستین جایگزین کنند.

کتاب بازگشت شوالیه «با زره زنگ زده»

رابرت فیشر
رابرت "باب" فیشر (21 سپتامبر 1922 - 19 سپتامبر 2008) نمایشنامه نویس آمریکایی بود و فیلمنامه نویس تلویزیون و فیلم بیشتر از کمدی موقعیتی بود.فیشر، یکی از پرکارترین نویسندگان کمدی، در دهه 1950 با جفت شدن با یک نویسنده کهنه کار رادیو، بیست و پنج سال بزرگتر از او به نام آلن لیپسکات، در تلویزیون شروع به کار کرد. لیپسکات و فیشر در سال 1953 اولین قسمت از مجموعه طنز CBS-TV ساخت اتاق برای پدر (با بازی دنی توماس) را نوشتند و به ساخت تله فیلم های The Donna Reed Show، Bachelor Father (با بازیگری جان فورسا...
دسته بندی های کتاب بازگشت شوالیه «با زره زنگ زده»