کتاب بینتی 3

The Night Masquerade
(نقابدار شب)
کد کتاب : 39435
مترجم :
شابک : 978-6004629058
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 181
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

نامزد جایزه هوگو سال 2019

نامزد جایزه بهترین داستان علمی تخیلی گودریدز سال 2018

نامزد جایزه Nommo سال 2019

معرفی کتاب بینتی 3 اثر ندی اوکورافور

کتاب «نقابدار شب» رمانی نوشته ی «ندی اوکورافور» است که اولین بار در سال 2018 منتشر شد. «بینتی» قصد دارد ادراک های جدید ناشی از فعال شدن یک تکنولوژی بیگانه در بدنش را کنترل کند و استفاده از آن ها را بیاموزد. این، میراثی از قبیله ی پدرش است که به او اجازه می دهد با افراد در فواصل بسیار طولانی ارتباط برقرار کند، رویدادهای تاریخی را در مکان های وقوع آن ها مشاهده کند و توانایی های عجیب دیگری را به دست آورد. «بینتی» همیشه خود را بخشی از قبیله ی مادرش، «هیمبا»، در نظر می گرفته است؛ اجتماعی که قبیله ی پدرش را وحشی هایی بی تمدن قلمداد می کنند. قبیله ی «هیمبا» اما اکنون در آستانه ی گیر افتادن در جنگی میان نژادی از انسان ها و بیگانه هایی به نام «مدوس» قرار دارد. فقط «بینتی» که به طریقی با «مدوس ها» ارتباط برقرار کرده، اکنون می تواند به واسطه ای میان این دو نژاد تبدیل شود و صلحی پایدار را رقم بزند.

کتاب بینتی 3

ندی اوکورافور
ندی اوکورافور (قبلاًاوکورافور-مباچو) متولد 8 آوریل 1974 یک نویسنده آمریکایی داستانهای علمی تخیلی از نیجریه است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان می نویسد. والدین اوکورافور برای رفتن به مدرسه به آمریکا سفر کردند ، اما به دلیل جنگ داخلی نیجریه نتوانستند به نیجریه بازگردند. اوکورافور ، دختر والدین ایگبو ، نیجریه ای-آمریکایی متولد آمریکا است که از زمان بسیار جوانی به نیجریه سفر می کند.
نکوداشت های کتاب بینتی 3
Vivid, funny, and memorable.
زنده و ملموس، خنده دار، و به یاد ماندنی.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Deeply compelling.
فوق العاده هیجان انگیز.
Locus

Okorafor's prose transports readers to a place in the stars once again.
نثر «اوکورافور» یک بار دیگر مخاطبین را به جایی میان ستارگان می برد.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب بینتی 3 (لذت متن)
درختی که ریشه های محکم دارد، به طوفان ها می خندد.

با زمین کاملا متفاوت بود، جایی که جنگ ها به خاطر تفاوت ها درمی گرفت و تقریبا هیچکس نمی توانست با کسی دیگر همذات پنداری کند مگر این که آن ها شبیه به هم بودند.

اگر تنها یک چیز وجود داشت که در تمام سفرهای عجیبم یاد گرفته بودم، این بود که چیزی که قرار بود اتفاق بیفتد، حتما اتفاق می افتاد و گاهی اوقات فقط منتظر می ماندی تا آن را ببینی.