کتاب مهمان انقلاب

Guest of the Revolution
کد کتاب : 40005
مترجم :
شابک : 978-6220106326
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهمان انقلاب اثر کاترین کوب

این یک گزارش قطعی از پنجاه آمریکایی نیست. بلکه یادآوری «کاترین کوب» در مورد چگونگی کنترل اوضاع است که از کمی سخت تر از حد طبیعی تا کاملا وحشتناک ادامه پیدا کرد.
نقل از زبان نویسنده: با هر یک از پنجاه و دو نفر ما به گونه ای متفاوت رفتار شد ، و این فقط داستان من را بیان می کند - و بخشی از داستان آن ، پس از آنکه سرانجام در 12 مارس 1980 اجازه هم اتاقی شدن را داشتیم. اینجا در ایالات متحده.
در این کتاب شما شاهد زندگی آن روزهای من خواهید بود که من "مهمان انقلاب" غیر ارادی بودم.

این کتاب یک گوهر است ، و خواندن اجباری برای هر کسی که بحران گروگان گیری را مطالعه می کند. گفته های کاترین درمورد پیچیدگی های روابط سیاسی ایران و آمریکا روشن است و شما را با زیر و بم های این بافت روابط آشنا می سازد.

او چالش های روزمره خود را با شوخ طبعی و روحیه سخاوتمندانه توصیف می کند. لحن کتاب تلخ نیست. و او سعی می کند گروگانگیرها را نیز توصیف کند ، که این موضوع جنبه جالب تری به کتاب می دهد. جالب ترین جنبه های گزارش وی شرح ماجراهای او در آشپزخانه ، آشپزی برای گروگان های دیگر و تلاش های وی برای تهیه کاغذ و تزئینات برای درخت موقت کریسمس بود.

کتاب مهمان انقلاب

کاترین کوب
کاترین (کیت) کوب در یک مزرعه 200 جریب در جوبیل، آیووا، در یک خانواده بزرگ و متعبد مسیحی بزرگ شد. در سال 1962، او از کالج وارتبورگ، یک مدرسه لوتر در واورلی، آیووا فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی، او یک معلم شد و همچنین به عنوان یک کارمند کلیسای منطقه برای فرقه خود خدمت کرد، و به نه کلیسای غرب میانه در ایجاد کلیساهای جدید کمک کرد. علاقه او به فرهنگ های دیگر و سفر باعث شد وی در سال 1967 در آزمون خدمات خارجی شرکت کند.در سال 1969، کوب به واشنگتن دی سی نقل مکان کرد تا کار خدمات خارجی خود را با...