کتاب جاده موفقیت

Road to Success
راهنمای کلاسیک برای رسیدن به موفقیت مالی و شادکامی
کد کتاب : 1683
مترجم :
شابک : 978-964-236-826-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 183
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

مسیر موفقیت
Road to Success
  • 22,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: بانژ بانژ
    نویسنده:
کد کتاب : 4018
مترجم : اعظم زمانی
حامد زیرکساز
شابک : 9786009813537
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جاده موفقیت اثر ناپلئون هیل

کتاب جاده موفقیت، اثری در دسته بندی خودپروری است که توسط ناپلئون هیل به رشته ی تحریر درآمده است. آیا احساس می کنید مسیرتان را گم کرده اید و نمی توانید راه موفقیت را بیابید؟ اگر جوابتان به این سوال مثبت است، این کتاب راهنما و کاربردی را برای سفر زندگیتان مطالعه کنید. ناپلئون هیل در این کتاب به مخاطبین آموزش می دهد که خودشان، ابتدا راه درست زندگیشان را پیدا کنند و سپس، در آن مسیر به حرکت درآیند. ساده است، وقتی «چگونگی» انجام این کار را بیاموزید، دنبال کردن علائم و نشانه هایی که شما را به سوی رسیدن به مقصد راهنمایی می کنند، کار چندان پیچیده ای نخواهد بود. آیا آماده ی سفر هستید؟ استاد بزرگ حرکت در مسیر موفقیت، در این کتاب منتظر شماست. با کتاب جاده موفقیت، در این مسیر جا پای کسی بگذارید که همه ی پیچ و خم های آن را آزموده است و راه رسیدن به مقصد را کاملا می شناسد.

کتاب جاده موفقیت


ویژگی های کتاب جاده موفقیت

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد

از کتاب های پرفروش در سطح بین الملل

ناپلئون هیل
ناپلئون هیل، زاده ی 26 اکتبر 1883 و درگذشته ی 8 نوامبر 1970، نویسنده ای آمریکایی و از پیشگامان ادبیات خودپروری بود.هیل در ویرجینیا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان نویسی علاقه مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ی ویرجینیا شد و با پولی که به دست می آورد، هزینه ی تحصیلش را پرداخت می کرد. هیل سپس به مدرسه ی حقوق رفت اما از عهده ی هزینه های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود. او در روزنامه با افرادی چون توماس ادیسون، الکسا...
نکوداشت های کتاب جاده موفقیت
Another masterpiece from the grandfather of self-help.
شاهکاری دیگر از پدربزرگ خودپروری.
Barnes & Noble

With this book to guide you, you will not lose your way!
اگر این کتاب راهنمای شما باشد، مسیرتان را گم نخواهید کرد!
Goodreads

قسمت هایی از کتاب جاده موفقیت (لذت متن)
زنبور کوچک هوشمند در حالی که در مدخل ورودی کندویش نگهبانی می دهد، لاف و گزاف انسان را می شنود و می گوید: «بله، واقعیت دارد که تو تغییراتی چشمگیر در زمین ایجاد کرده ای. تو خاک را به آسمان خراش تبدیل کرده ای. تو لوکوموتیوهایی قدرتمند ساخته ای. تو بر آسمان مسلط شده ای. تو فاصله ی زمین تا ستاره ها را اندازه گرفته ای. اما کاری که با وجود این همه دستاوردهایت انجام نداده ای این است که توانمندی های مغز درون کاسه ی سرت را به درستی ارزیابی نکرده ای. مسئله ی دیگری که به آن توجه نداشته ای، روحیه ی اجتماعی است. تو باید درک کنی در دنیا چیزی وجود دارد که از رفاه فردی تو بزرگتر است. تو برای هدف های خودخواهانه کار می کنی. می خواهی آنچه را همکارانت به دست آورده اند از آن ها بستانی. تو هنوز به روح کندو که ما زنبورهای کوچک نظاره گر آن هستیم، پی نبرده ای. ما به سود کندو عسل ذخیره می کنیم. اما تو پول ذخیره می کنی تا به کمک آن از همکارت به سود خود بهره برداری کنی.»

به راستی که چه حشره ی حیرت انگیزی است! چه درس های حیرت انگیزی می تواند به ما بدهد. کافی است به تماشای آن بنشینیم و عادت ها و فکرش را تجزیه و تحلیل کنیم. زنبور تنها موجودی است که می تواند جنسیت نوزاد خود را کنترل کند، ولی ما با تمام درایتی که در خود سراغ داریم از عهده ی این مهم بر نمی آییم. زنبور عسل کوچک می تواند جنسیت را کنترل کند.