کتاب پپ گواردیولا

Pep Guardiola
(پیروزی به عبارت دیگر)
کد کتاب : 40674
مترجم :
شابک : 978-6008211280
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب پپ گواردیولا اثر گیلم بالاگ

"پپ، بارسلونا و همه‌چیزهایی که ساخته بود را ترک کرد، او مانند اکثر مربیان نبود، پپ رفت چون او مانند یک فوتبالیست عادی نیست. سر الکس، شما این امر را در اولین رویارویی‌تان در نیمکت کنار زمین در فینال لیگ قهرمانان در سال 2009 در شهر رم مشاهده کردید.

گواردیولا برای آن فینال مجموعه‌ای از تفکراتش را ارائه کرد و فلسفه تیمی‌اش را برای هر چیزی که به بازی مربوط می‌شد، از آماده‌سازی گرفته تا تاکتیک‌ها، از آخرین صحبت‌های فنی تا زمانی که جشن پیروزی برپا کردند به کار گرفت. پپ تمام دنیا را دعوت کرد که به همراه او و تیمش از فینال بزرگ لیگ قهرمانان لذت ببرند.

او مطمئن بود که تیمش را برای شکست دادن فرگوسن آماده کرده است. حتی اگر این امر ممکن نمی‌شد، طرفداران سربلند به خانه‌هایشان می‌رفتند چون بارسلونا تمام سعی خود را کرده بود. آن‌ها در این فرآیند توانسته بودند دوران تاریک خود را پشت سر بگذارند، او نه تنها در این باشگاه روند منفی را تغییر داد بلکه در طی دوازده ماه پس از حضورش، شروع به از بین بردن قوانین نانوشته و متداولی کرد که پیروز شدن به هر قیمتی را تداعی می‌کرد."

کتاب پپ گواردیولا

گیلم بالاگ
گیلم بالاگ ، زاده ۱۹۶۸، روزنامه ‌نگار فوتبال اسپانیایی و نویسنده سرشناس است. او به‌طور منظم در Sky Sports Revista de la Liga کار می‌کند و همچنین برای برخی از روزنامه‌های بریتانیایی و همچنین چند روزنامه اسپانیایی نوشته‌است.
قسمت هایی از کتاب پپ گواردیولا (لذت متن)
دقیقه هشتم بازی، تیم بارسلونا هنوز هماهنگی خود را پیدا نکرده است، بازیکنان همگی در موقعیت های درستی قرار دارند اما هیچ کدام از آنها نمی خواهند حرکت کنند و به جلو بروند و بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهند. آنها باهم پاس های زیادی را ردوبدل می کنند و بیشتر به فکر حفظ توپ هستند و تحت تأثیر نام بزرگ منچستر یونایتد قرار گرفته اند. رونالدو شوتی را روانه ی دروازه می کند که توسط ویکتور والدز دفع می شود. منچستر یونایتد در حال نزدیک تر شدن است، شوت بعدی هم به سمت دروازه والدز شلیک می شود. رونالدو از راه دور شوت می زند، توپ با اختلاف اندکی به فاصله چند سانتیمتر به خارج زمین می رود. چند سانتیمتری که می توانست نظر دنیا را نسبت به پمپ گواردیولا و انقلاب نیوکمپ اش تغییر دهد و...