کتاب مربیگری به سبک بازی درونی

The Inner Game of Work
(تمرکز، یادگیری، نشاط و تحرک در محیط کار)
کد کتاب : 40799
مترجم :
شابک : 978-6007368992
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب مربیگری به سبک بازی درونی اثر دبلیو تیموتی گالوی

گالوی درباره چه موانع درونی ای صحبت می کند؟ ترس از شکست ، مقاومت در برابر تغییر ، به تعویق انداختن ، رکود ، شک و بی حوصلگی ، اگر بخواهیم تنها به چند مورد آن اشاره کنیم. گالوی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از پتانسیل طبیعی خود برای یادگیری ، عملکرد و لذت بردن استفاده کنید تا هر شغلی ، صرف نظر از مدت زمانی که آن را انجام داده اید یا فکر می کنید برای یادگیری آن چیزهای کمی وجود دارد ، به فرصتی برای افزایش مهارت ها تبدیل شود و نیز افزایش لذت و افزایش آگاهی. و اگر محیط کار شما با استفاده از فناوری اینترنت ، ساماندهی مجدد و تغییرات سریع در حال تبدیل شدن است ، این کتاب راهی را برای هدایت یک مسیر مطمئن برای حرکت به سمت اهداف شخصی و شغلی ارائه می دهد.

کتاب مربیگری به سبک بازی درونی تفاوت عملکرد عادت گونه و عملکرد با ارزش را به شما می آموزد. این به شما می آموزد که چگونه کار در حالت انطباق را متوقف کرده و در حالت تحرک شروع به کار کنید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه داشتن یک مربی عالی می تواند به همان اندازه که در زمین بسکتبال مهم است در اتاق هیئت مدیره تفاوت ایجاد کند - و گالوی به شما می آموزد که چگونه آن مربی را پیدا کنید و به همان اندازه مهم است که چگونه یک مربی شوید. مربیگری به سبک بازی درونی شما را به چالش می کشد تا انگیزه های اساسی خود را برای رفتن به محل کار خود و تعاریف خود از کار را به محض حضور در محل کارتان دوباره بررسی کنید. از شما می خواهد نحوه ی ایجاد تغییرات را دوباره ارزیابی کنید و به شما می آموزد که کاملا جدید به کارتان نگاه کنید.

کتاب مربیگری به سبک بازی درونی

دبلیو تیموتی گالوی
دبلیو تیموتی گالوی (W. Timothy Gallwey) (متولد 1938 در سانفرانسیسکو) نویسنده ای است که مجموعه ای از کتابها را نوشت که در آنها روش جدیدی را برای مربیگری و پیشرفت در زمینه های مختلف شخصی و حرفه ای در زمینه های مختلف ارائه کرده است که وی آنها را" بازی درونی "می نامد. از زمان نوشتن وی در دهه 1970، کتابهای وی شامل بازی درونی تنیس، بازی داخلی گلف، بازی درونی موسیقی (با باری گرین)، اسکی داخلی و بازی درونی کار است. اثر اصلی گالوی، بازی درونی تنیس است که بیش از یک میلیون نسخه در دست چاپ دارد. علاوه بر...
نکوداشت های کتاب مربیگری به سبک بازی درونی
Tim Gallwey is one of the great teachers of our time.
تیم گالوی یکی از معلمان بزرگ زمان ماست.
Peter M. Senge

This latest book inspires all of us to relax and trust our true self.
این آخرین کتاب به همه ما آرامش و اعتماد به نفس واقعی القا می کند.
Stephen R. Covey

قسمت هایی از کتاب مربیگری به سبک بازی درونی (لذت متن)