کتاب 1001 تمرین کاربردی شطرنج

1001 Chess Exercises for Beginners
(کتاب کار تاکتیک های پایه)
کد کتاب : 41067
مترجم : فرناز عربی
شابک : 978-6001302367
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 13991
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب 1001 تمرین کاربردی شطرنج اثر فرانکو مازه تی

شطرنج 99% تاکتیک است! این اصل شناخته شده ممکن است عجیب به نظر برسد، اما در واقع فقط یک حقیقت اساسی اغراق آمیز است: اگر می خواهید بازی های بیشتری را برنده شوید، هیچ چیز بهتر از ترکیب های تمرینی کار نمی کند. حل بسیاری از پازل های تاکتیکی چیزی است که برای بازیکنان مبتدی و معمولی تفاوت ایجاد می کند.

دو نوع کتاب در مورد تاکتیک ها وجود دارد، کتاب هایی که مفاهیم را معرفی می کنند و به دنبال آن چند مثال می زنند و کتاب های کاری که حاوی تمرین های متعددی هستند. استادان شطرنج فرانکو ماستی و روبرتو مسا هر دو را انجام داده‌اند: آنها ایده‌های تاکتیکی اساسی را توضیح می‌دهند و مقدار زیادی تمرین برای هر موضوع مختلف ارائه می‌دهند.

1001 تمرین کاربردی شطرنج اولین کتاب تاکتیک عالی است. این به شما در شناسایی نقاط ضعف در موقعیت حریف، در شناخت الگوهای ترکیب ها و در تجسم ترفندها کمک می کند.

کتاب 1001 تمرین کاربردی شطرنج

نکوداشت های کتاب 1001 تمرین کاربردی شطرنج
I would classify it more as an excellent practice tool for advance beginners, and a fun, convenient tactics review for intermediate players.
من آن را بیشتر به عنوان یک ابزار تمرینی عالی برای مبتدیان پیشرفته و یک بررسی تاکتیک های سرگرم کننده و راحت برای بازیکنان متوسط ​​طبقه بندی می کنم.
Steve Goldberg

A wonderful mix of various tactical motifs and a great assembly of exercises that really should be in every chess book collection.
ترکیبی فوق العاده از موتیف های مختلف تاکتیکی و مجموعه ای عالی از تمرینات که واقعا باید در هر مجموعه کتاب شطرنج وجود داشته باشد.
Martin Rieger

قسمت هایی از کتاب 1001 تمرین کاربردی شطرنج (لذت متن)