کتاب کی ز مردن کم شدم

Dying to Be Me
چگونه مرگ من در اثر سرطان به خودشناسی ام منجر شد
کد کتاب : 42352
مترجم :
شابک : 978-6006895253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 217
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کی ز مردن کم شدم اثر آنیتا مورجانی

در این خاطرات واقعا الهام‌بخش، آنیتا مورجانی توضیح می‌دهد که چگونه بدنش پس از تقریبا چهار سال مبارزه با سرطان، شروع به خاموش شدن کرد - تحت تأثیر سلول‌های بدخیم که در سراسر سیستم او پخش می‌شدند. با از کار افتادن اندام هایش، او وارد یک تجربه نزدیک به مرگ فوق العاده شد که در آن به ارزش ذاتی خود پی برد. . . و علت واقعی بیماری او پس از به هوش آمدن، آنیتا متوجه شد که وضعیت او به سرعت بهبود یافته است که در عرض چند هفته از بیمارستان مرخص شد - بدون اینکه اثری از سرطان در بدنش وجود داشته باشد! در این صفحات، آنیتا داستان‌هایی از دوران کودکی‌اش در هنگ کنگ، چالش‌هایش برای ایجاد حرفه‌اش و یافتن عشق واقعی، و همچنین اینکه چگونه سرانجام در آن تخت بیمارستانی قرار گرفت، جایی که تمام دانش پزشکی را به چالش کشید، بازگو می‌کند. آنیتا به عنوان بخشی از یک خانواده سنتی هندو که در جامعه ای عمدتا چینی و بریتانیایی زندگی می کند، از زمانی که دختر کوچکی بود تحت فشار و آداب و رسوم فرهنگی و مذهبی قرار گرفته بود. او پس از سال‌ها تلاش برای ایجاد مسیر خود در حالی که تلاش می‌کرد تا انتظارات دیگران را برآورده کند، در نتیجه تجلیل از طرف دیگر، متوجه شد که قدرت شفای خود را دارد. . . و اینکه معجزاتی در جهان وجود دارد که او هرگز تصور نمی کرد. در این کتاب، آنیتا آزادانه همه چیزهایی را که در مورد بیماری، شفا، ترس، "عشق بودن" و شکوه واقعی هر انسان آموخته به اشتراک می گذارد! این کتابی است که به طور قطع نشان می دهد که ما موجوداتی روحانی هستیم که تجربه انسانی داریم. . . و اینکه ما همه یکی هستیم!

کتاب کی ز مردن کم شدم

آنیتا مورجانی
آنیتا مورجانی، نویسنده کتاب کی زمردن کم شدم (کتاب) (Dying to be me)پر فروش‌ترین کتاب به انتخاب نیویورک تایمز است. او به عنوان سخنران در دانشکده علوم رفتاری دانشگاه هنگ‌هنگ دربارهٔ مسائلی از جمله نحو رویارویی با بیماری‌های غیرقابل درمان یا مرگ و روانشناسی اعتقادات معنوی فعالیت می‌کند. و همچنین مشاوردتبادلات فرهنگی در شرکت‌های چند ملیتی هنگ کنگ است. او در سال ۲۰۰۲ به لنفوم مبتلا شد و بعد از چهار سال مبارزه بی‌امان، در سال ۲۰۰۶ در کما فرو رفت و در دوران کما تجربه نز...
نکوداشت های کتاب کی ز مردن کم شدم
I have been deeply and profoundly touched by the contents of this book, and even more so by my personal relationship with Anita Moorjani, who came into my life through a series of Divinely orchestrated coincidences.
من عمیقا تحت تأثیر محتویات این کتاب قرار گرفته ام و حتی بیشتر از آن از رابطه شخصی ام با آنیتا مورجانی که از طریق یک سری تصادفات تنظیم شده الهی وارد زندگی من شده است.
Dr. Wayne W. Dyer

This book is very thought provoking. Can we take the learnings, and make the changes, from someone else's Near Death Experience? Can I create for myself the same level of faith and knowing just by reading this book? Honestly, I don't think I can. But what I can do is open my mind that little bit more, take this book as another brick in building that wall of strength, and take her learnings with me on my own journey.
این کتاب بسیار قابل تامل است. آیا می توانیم آموخته ها و تغییرات را از تجربه نزدیک به مرگ شخص دیگری بگیریم؟ آیا می توانم فقط با خواندن این کتاب همان سطح ایمان و دانش را برای خودم ایجاد کنم؟ راستش را بخواهید، فکر نمی کنم بتوانم. اما کاری که می توانم انجام دهم این است که ذهنم را کمی بیشتر باز کنم، این کتاب را به عنوان آجر دیگری در ساختن آن دیوار قدرت بگیرم و آموخته های او را در سفر خودم با خود ببرم.
Rachel Bell

قسمت هایی از کتاب کی ز مردن کم شدم (لذت متن)
بعد از اینکه پزشکان تأیید کردند که دیگر اثری از سرطان در بدنم نیست تا چند هفته با مرور وقایعی که برایم پیش آمده بود سعی می کردم علت آن ها را درک کنم. وقتی مردم مرا برای اولین بار بعد از مرخص شدن از بیمارستان می دیدند بسیار متعجب می شدند و من هم به تدریج به این وضعیت عادت کرده بودم. اگرچه هیچ کس این موضوع را مستقیما به رویم نمی آورد ولی به خوبی می دانستم که اغلب آن هایی که آخرین بار مرا دیده بودند تصور می کردند که به زودی می میرم و انتظار نداشتند که دوباره مرا ببینند. مردم از اینکه می دیدند در چنین مدت کوتاهی سلامتی ام را کاملا باز یافته ام متعجب می شدند.