کتاب هلیکس

Helix
کتاب دوم از مجموعه ایسان
کد کتاب : 42471
مترجم :
شابک : 978-6001826665
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب هلیکس اثر مری تینگ

هنوز خاطرات و حافظه اش تکه های گمشده ی بسیاری دارد و آوا باید به ایسان بازگردد تا خواهر دوقلویی که هرگز ندیده است را پیدا کند.
اما هر چه در این میان اطلاعات بیشتری به دست می آورد، دروغ ها و اسرار بیشتری برایش فاش می شوند. سرم هلیکس، آن چیزی نیست که فکرش را می کرد و مهم تر از همه، اعضای مذکر ایسان که پیش از آن گفته می شد به دلیل ناسازگاری سرم هلیکس با دی ان ای شان از برنامه های ایسان حذف شده اند، تعدادشان روز به روز در حال افزایش است.
هر چه آوا در مسیر جستجویش به حقایق بیشتری پی ببرد؛ برای ایسان تبدیل به تهدید خطرناک تری خواهد شد. در چنین بزنگاهی شاید تنها راه او برای رهایی از این تنگنا پیوستن به شورشیان باشد...البته اگر بتواند از حصار دیوارهای بتنی و دژ نفوذناپذیر ایسان جان سالم به در ببرد...

کتاب هلیکس

مری تینگ
مری تینگ متولد 26 اکتبر ، نویسنده ی آمریکایی می باشد.کتابهای وی طیف های مختلفی از ژانرها را در خود جای داده اند و استعداد داستان پردازی ، برایش هوادارانِ بسیار زیاد و نقدهای مثبت فراوانی را به دست آورده است. نویسنده شدن برای او به صورت اتفاقی ، اتفاق افتاد. او در غم و اندوه مرگ مادر بزرگ محبوبش و با الهام از رویائی که در دبیرستان داشت ، نوشتن را شروع کرد. ماری پس از اینکه احساس کرد می خواهد نویسنده تمام وقت شود ، پس از بیست سال از تدریس دست کشید.