کتاب طوفان جنگ

War storm
کد کتاب : 13995
مترجم :
شابک : 978-6001823596
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 712
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد دریافت جایزه ی بهترین کتاب فانتزی نوجوانان گودریدز سال 2018

چهارمین کتاب از مجموعه ی چهار جلدی ملکه ی سرخ

معرفی کتاب طوفان جنگ اثر ویکتوریا اویارد

کتاب طوفان جنگ کتابی پر حادثه است.ماری بارو زمانی که از خیانت کال در آستانه نابودی کامل بود، متوجه ماجرا شد.حال آنکه مصمم شده بود از قلب و احساس خودش محافظت کند و آزادی را برای سرخ ها ارمفان بیاورد و از سلطنت نورتا نهایت محافظت را بکند و این امر را جز با سقوط یک بار برای همیشه سلطنت نورتا میسر نمیبیند او در راستای اندیشه خود کارش را با گذاشتن تاج بر سر میون آغاز میکند.

اما هیچ کس به تنهایی پیروز نمی شود و پیش از آنکه سرخ ها متحد شوند ، او نیز باید با پسری که قلب او را شکست، کنار بیاید تا پسری را که تقریبا او را در نبرد خرد کرده بود ، شکست دهد. متحدین قدرتمند نقره ای کال ،در کنار ماری و گارد اسکارلت نیروی عظیمی را بوجود می آورند. اما میون آنچنان شبفته ماری میشود که از هیچ راهی برای تصاحب او دریغ نمیکند.حتی اگر این به معنای تخریب همه چیز و هرکسی باشد.

جنگ دارد می آید و کل ارتش ماری برای پیروزی تلاش میکنند.آیا پیروزی برای سرنگون کردن پادشاهی سیلور کافی است؟ یا ممکن است دختر آذرخشی برای همیشه ساکت شود؟

کتاب طوفان جنگ

ویکتوریا اویارد
ویکتوریا آویارد، نمایشنامه نویس و نویسنده ی داستان های نوجوان و فانتزی اهل آمریکا است. او بیشتر به خاطر رمان فانتزی خود، ملکه ی سرخ شناخته می شود. آویارد در محله ای کوچک به نام لانگ مدو شرقی واقع در ایالت ماساچوست به دنیا آمد. او در سنی بسیار پایین، علاقه ی خود به نوشتن را نشان داد و به گفته ی خود او، از زمانی که به صورت فیزیکی قابلیت نوشتن پیدا کرد، نویسندگی را آغاز نمود.
نکوداشت های کتاب طوفان جنگ
Aveyard certainly has a flair for the dramatic, which teens will eat up. The action hits the ground running and doesn’t stop until after the last page is turned
اویارد قطعا دارای استعداد خاصی در زمینه ادبیات نمایشی است که برای نوجوانان بسیار لذت بخش است.زمانه که خواندن کتاب شروع شود این عمل بی وقفه ادامه دارد تا وقتی که اخرین صفحه کتاب ورق بخورد.
School Library Journal School Library Journal

A sizzling, imaginative thriller, where romance and revolution collide, where power and justice duel. It’s exhilarating. Compelling. Action-packed. Unputdownable
بسیار لذت بخش و پر از هیجان. جایی که عشق و انقلاب باهم برخورد می کنند، جایی که قدرت و عدالت با هم دوئل می کنند. این کتاب بسیار هیجان انگیز است و این را نمی شود انکار کرد.
USA Today USA Today

قسمت هایی از کتاب طوفان جنگ (لذت متن)
به نظر من عشق می تواند مورد سوء استفاده قرار بگیرد و از آن برای دستکاری استفاده شود. این اهرم است اما من هرگز دوست داشتن شخص دیگری را ضعف نمی خواندم. فکر می کنم زندگی بدون عشق به هیچ وجه ، هر نوع عشق ، ضعف است. و بدترین نوع تاریکی.

وقتی او حرکت می کند ، متوجه می شوم موهای او نیز متفاوت است. انتهای خاکستری از بین رفته است ، با یک بنفش زیبا و آشنا جایگزین شده است. عاشقشم

ممکن است دختری که فکر می کند دوستش دارد از بین رفته باشد. من می دانم که مانند چه چیزی است ، دوست داشتن کسی که در واقع وجود ندارد