کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان

UX for Beginners
(یک دوره کامل در 100 درس کوتاه)
کد کتاب : 43170
مترجم : تیم ترجمه UXbook
شابک : 978-6006654218
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان اثر جوئل مارش

جویل مارش در کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان، روند واقعی طراحی تجربه کاربری را از آغاز تا پایان دنبال می کند، بنابراین می توانید مهارت هایی که می آموزید را به کار ببرید و با مرور مطالب، ذهن خود را برای دریافت مطالب بعدی آماده کنید.
در کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان (UX for Beginners: A Crash Course in 100 Short Lessons)، برای یادگیری سریع طراحی نرم افزار و وب سایت، درس هایی وجود دارد و حتی اگر در مورد طراحی نیز اندکی اطلاعات داشته باشید مطالعه این کتاب بسیار سودمند است.
کتاب های بسیاری در مورد تجربه کاربری نوشته شده است، اما تعداد کمی شهامت داشته اند که طیف کاملی از رشته تجربه کاربری را پوشش دهند و کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان این کار را به خوبی انجام داده است. این کتاب با کنار هم چیدن قطعات قابل درک از تجربه کاربری و طراحی، دید گسترده ای به افراد مبتدی می دهد و برای مطالعه کتاب تشویق می شوند تا درمورد بخش هایی از کتاب که به آن علاقمند هستند، عمیق تر تأمل کنند.
مطالب این کتاب بر اساس درس ها و تجربه های کاربری مطرح شده در وبلاگ جویل مارش (Joel Marsh) نوشته شده است. این کتاب برای مدیران، برنامه نویسان، فروشندگان و بازاریابانی که خواهان مطالعه بیشتر برای یادگیری تجربه کاربری هستند، گزینه ی مناسبی است.
جویل مارش یک طراح حرفه ای است و بیشتر از ده سال در حوزه تجربه کاربری فعالیت کرده است. او برای استارتاپ ها و مارک های معروف جهانی از جمله سامسونگ و مک دونالد کار می کند.

کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان

جوئل مارش
جوئل مارش بیش از یک دهه است که یک طراح حرفه ای است. کار او برای استارتاپ های مختل کننده و مارک های معروف جهانی مانند Absolute Vodka ، Samsung و McDonald’s بیش از نیم میلیارد نفر را تحت تأثیر قرار داده است. او همچنین می تواند به خوبی طبل بنوازد، اما این برای این کتاب چندان مناسب نیست.
دسته بندی های کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان