کتاب کوچک و سخت

Little Labors
کد کتاب : 43260
مترجم :
شابک : 978-6226194402
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«ریوکا گالچن» از نویسندگان برگزیده نیویورک تایمز

معرفی کتاب کوچک و سخت اثر ریوکا گالچن

کتاب «کوچک و سخت» اثری نوشته ی «ریوکا گالچن» است که اولین بار در سال 2014 به انتشار رسید. «گالچن» هم از شوخ طبعی و هم از جستارهای جدی برای خلق این مجموعه ی جذاب درباره ی سرشت و ماهیت کنجکاوی برانگیز نوزادان و تجربه ی مادر شدن استفاده می کند. «گالچن» با ارجاع به اثری کلاسیک در ادبیات ژاپن به نام «کتاب بالش» که توسط زنی در قرن یازدهم نوشته شده، نگاهی عمیق تر به زندگی روزمره ی خود می اندازد تا شگفتی های پنهان آن را کشف کند. او همچنین به محدودیت ها و تبعیض هایی می پردازد که نویسندگان زن در طول تاریخ با آن رو به رو بوده اند. «گالچن» علاوه بر این ها، ارجاعاتی فرهنگی—از تلویزیون گرفته تا ادبیات—را در اثر خود گنجانده تا شیوه های گوناگون به تصویر کشیدن نوزادان در این قالب ها را نیز مورد تحلیل قرار دهد.

کتاب کوچک و سخت

ریوکا گالچن
ریوکا گالکن (زاده ۱۹۷۶) نویسندهٔ کانادایی-امریکایی است.ریوکا گالکن سال ۱۹۷۶ در تورنتوی کانادا به‌دنیا آمد. خانواده‌اش در کودکی به آمریکا مهاجرت کردند.از سال ۱۹۸۲ تا سال ۱۹۹۴ را در شهر نورمن، اوکلاهما به‌سر برد، پدرش استاد هواشناسی دانشگاه اوکلاهاما و مادرش برنامه‌نویس کامپیوتر بود. گالکن در سال ۱۹۹۴ برای تحصیل در رشتهٔ ادبیات انگلیسی به دانشگاه پرینستون رفت ولی پس از سال گذراندن سال اول، رشتهٔ تحصیلی خود را تغییر داد و وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ۲۰۰۳ با دریافت مدرک دکت...
نکوداشت های کتاب کوچک و سخت
With Galchen’s unique wit and charm.
با لطافت طبع و جذابیت منحصر به فرد «گالچن».
Publishers Weekly Publishers Weekly

Hilarious, surprising, and absolutely essential.
بسیار خنده دار، غافلگیرکننده، و کاملا ضروری.
Barnes & Noble

A book that will ring both familiar and strange.
کتابی که هم آشنا و هم عجیب به نظر خواهد رسید.
NPR NPR

قسمت هایی از کتاب کوچک و سخت (لذت متن)
چیزی که می گویند درست است، این که یک نوزاد، دلیلی برای زندگی کردن به شما می دهد. اما همچنین، یک نوزاد دلیلی است برای این که دیگر اجازه ندارید بمیرید. روزهایی هست که این موضوع، احساس خوبی در آدم به وجود نمی آورد.

کتاب های مخصوص کودکان خردسال، به ندرت کودکان را به تصویر می کشند. این کتاب ها اغلب داستان حیوانات، یا هیولاها، یا گاهی اوقات، داستان کودکانی را روایت می کنند که رفتاری مثل حیوانات یا هیولاها دارند. کتاب های مخصوص بزرگسالان اما تقریبا همیشه در مورد بزرگسالان هستند.

حالا به نظر می رسد که گونه های خیلی بیشتری از خانواده های «نرمال» وجود دارد.