کتاب اختراعات آمریکایی

American Innovations
کد کتاب : 52714
مترجم :
شابک : 978-6229642443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های برگزیده نیویورک تایمز

معرفی کتاب اختراعات آمریکایی اثر ریوکا گالچن

کتاب «اختراعات آمریکایی» مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته ی «ریوکا گالچن» است که اولین بار در سال 2014 انتشار یافت. رابطه ی یک دختر بزرگسال با مادرش، در دنیای معاملات املاک به تصویر کشیده می شود. زنی می بیند که وسایل شخصی اش به شکلی باورنکردنی از آپارتمانش فرار می کنند. کودکی 9 ساله، ارتباطی غیرمنتظره را با یک پیشخدمت رستوران شکل می دهد. نویسنده ای جوان، نامادری خود را به کنفرانسی می برد که در آن، خود نویسنده چندان موفق عمل نمی کند اما نامادری اش دل همه را به دست می آورد. تعدادی از داستان های این مجموعه همچنین، از داستان های کوتاه کلاسیک الهام گرفته اند—مانند داستان همنام با عنوان کتاب که به شکل انکارنشدنی، یادآور داستان «دماغ» اثر «نیکلای گوگول» است.

کتاب اختراعات آمریکایی

ریوکا گالچن
ریوکا گالکن (زاده ۱۹۷۶) نویسندهٔ کانادایی-امریکایی است.ریوکا گالکن سال ۱۹۷۶ در تورنتوی کانادا به‌دنیا آمد. خانواده‌اش در کودکی به آمریکا مهاجرت کردند.از سال ۱۹۸۲ تا سال ۱۹۹۴ را در شهر نورمن، اوکلاهما به‌سر برد، پدرش استاد هواشناسی دانشگاه اوکلاهاما و مادرش برنامه‌نویس کامپیوتر بود. گالکن در سال ۱۹۹۴ برای تحصیل در رشتهٔ ادبیات انگلیسی به دانشگاه پرینستون رفت ولی پس از سال گذراندن سال اول، رشتهٔ تحصیلی خود را تغییر داد و وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ۲۰۰۳ با دریافت مدرک دکت...
نکوداشت های کتاب اختراعات آمریکایی
Deeply emotional and written in exuberant, pitch-perfect prose.
عمیقا عاطفی و نوشته شده با نثری پرشور و بی نقص.
Barnes & Noble

Galchen is a writer like none other today.
«گالچن» نویسنده ای بی همتا در عصر کنونی است.
Amazon Amazon

Spectral stories from a brilliant young writer.
داستان هایی ماورایی از یک نویسنده ی جوان درخشان.
Elle

قسمت هایی از کتاب اختراعات آمریکایی (لذت متن)
اما خیلی زود به یک شئ جایگزین برای تمام عشقی که داری، اکتفا می کنی-که مثل یک جلیقه ی نجات در تصادف قطار، برایت مفید خواهد بود.

مادرم هیچ وقت از کتاب هایم خوشش نمی آمد. می گفت من را از زندگی واقعی دور می کنند، که فکر می کنم منظورش مردها، پول، یا هر دو بود.

گاهی اوقات شکست، همان چیزی است که نیاز داریم. فکر می کنم دیدن شکست خوردن دیگران، حال آدم ها را خوب می کند. بگذار آدم ها خودشان را سرگرم کنند.