کتاب پیش گامان روانکاوی کودک

Pioneers of Child Psychoanalysis
نظریه ها و تکنیک های تاثیرگذار در تحول بهنجار کودک
کد کتاب : 43866
مترجم :
شابک : 978-6222018344
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب پیش گامان روانکاوی کودک اثر بئاتریس مارکمن روبینز

کتاب « پیش گامان روانکاوی کودک» "نظریه ها و تکنیک های تاثیرگذار در تحول بهنجار کودک" نوشته « بئاتریس مارکمن روبینز» توسط نشر« قطره» منتشر شده است.
این کتاب زندگی و تئوری های روانکاوان پیشگام کودک را شرح می دهد که زمینه روانکاوی کودک را ایجاد کردند و به درک رشد کودک کمک کردند. هدف آن قرار دادن متخصصان در حال ظهور در زمینه روانکاوی در معرض تئوری های تجربیات نوزادان است. ما گاه در مواجهه با انبوه پدیده های موجود در عرصه ی گسترده ی ذهنیت انسان دچار بهت و حیرت می شویم؛ از [مشاهده] بازی کودکان و دیگر فراورده های معمول مربوط به فانتزی های ابتدایی کودکان، به واسطه ی تحول و توانایی هایشان گرفته تا [دیدن] ارزشمندترین دستاوردهای انسان بالغ و برجسته ترین تمایزات فردی او. اما به یاد داشته باشیم که فروید در عمل و تیٔوری، ابزاری به نام روانکاوی را در اختیار ما قرار داده است که با کمک آن می توانیم باز هم به کاوش در این پهنه بپردازیم و جاده ای را که به سمت سکشوالیته ی کودکی، این منبع لایزال زندگی است، درنوردیم.

کتاب پیش گامان روانکاوی کودک

بئاتریس مارکمن روبینز
بئاتریس مارکمن روبینز مدرک پزشکی خود را از دانشكده پزشكی بوینس آیرس دانشگاه بوینس آیرس دریافت كرده و یك روانشناس بالینی است. وی روانپزشکی بزرگسالان ، کودکان و نوجوانان را در بیمارستان دانشگاه North Shore در لانگ آیلند ، نیویورک آموزش دید و عضو انجمن روانکاوی آرژانتین ، انجمن بین المللی روانکاوی و رئیس سابق انجمن روانکاوی لانگ آیلند در نیویورک است. وی استادیار روانشناسی در دانشگاه بوینس آیرس بود و در حال حاضر در بیمارستان لانگ آیلند کار می کند و در آنجا به تدریس روانکاوی و نظارت بر روانپزشکان ...
نکوداشت های کتاب پیش گامان روانکاوی کودک
This is a much-needed book.
این کتاب بسیار مورد نیاز است.
Eugene Halpert

قسمت هایی از کتاب پیش گامان روانکاوی کودک (لذت متن)