کتاب بیایید فلسفه بورزیم

Thinking Philosophically
در آمدی بر تامل انتقادی
کد کتاب : 44268
مترجم :
شابک : 978-6006730141
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 454
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بیایید فلسفه بورزیم اثر ریچارد کریل

اگر چیستی فلسفه ذهنتان را مشغول کرده است، اگر می‌خواهید به صورت جدی ماهیت فلسفه را جویا شوید، کتاب «بیایید فلسفه بورزیم» یک انتخاب عالی برای شما می‌تواند باشد.
این کتاب به شیوه ای روشن ، سرزنده و جذاب نوشته شده است و در نهایت بر خلاف دیگر کتاب های فلسفی حوصله شما را سر نمی‌برد.
در این کتاب انتخاب مباحث بسیار عالی هستند و نوشتن به گونه ای انجام می شود که دانش آموز و دانشجو مبتدی را مستقیما در تفکر در مورد مسائل فلسفی مشغول کند. کریل نویسنده این کتاب « بیایید فلسفه بورزیم» در ارتباط دادن مسائل اساسی فلسفی با نگرانی های زندگی روزمره کار فوق العاده ای انجام می دهد. در کل کتاب حاضر ، یک کار فوق العاده است.

کریل به ایراداتی که احتمالا مبتدیان در فهم فلسفه دارند می‌پردازد و سعی میکند ابهامات ذهنی این افراد را تا حدی برطرف کند. او در واقع مفاهیم فلسفی را از ریشه مورد مطالعه قرار می‌دهد.
این کتاب بر روی" مسائل بزرگ "متمرکز است و در اصل یک کلاس درس کامل است.

کند و کاو در شیوه های تفکر فلسفی مسئله‌ای پر جنب و جوش و متمایز برای علاقه مندان به رشته های علوم انسانی خواهد بود. این کتاب به معلمان و دانشجویان اجازه می دهد تا از تجربه خود ریچارد کریل به عنوان معلم بهره مند شوند.

کتاب بیایید فلسفه بورزیم

ریچارد کریل
ریچارد کریل (متولد 8 ژوئیه 1940) یک استاد برجسته از گروه فلسفه و دین در کالج ایتاکا (نیویورک) است. او نویسنده کتاب دین و تردید (1991)، عدم امکان الهی (1986) و فلسفه اندیشی (2001) است.
دسته بندی های کتاب بیایید فلسفه بورزیم