کتاب اصول و فنون اجرایی مصاحبه استخدامی

Job interview
ارزشیابی و بالینی
کد کتاب : 44772
شابک : 978-9640001332
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 410
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول و فنون اجرایی مصاحبه استخدامی اثر محمود ساعتچی

مصاحبه یکی از روش های معمول در ادرات و موسسات و انواع نهادهای دولتی یا خدماتی یا خصوصی و یا علمی جشت شناخت افراد و تشخیص میزان کارایی یا قابلیت تطبیق آن ها با شرایط نهاد مربوط یا کارفرماست. مصاحبه ها نه تنها به منظور پذیرش بلکه به منظور ارزشیابی، سنجش و حتی درمان نیز انجام می شوند. یکی از اهداف مهم این گونه مصاحبه ها شناخت شخصیت و ابعاد پیچیده آن در مصاحبه شونده است؛ بنابراین مهم، حتما می بایست توسط افراد دارای صلاحیت علمی و آشنا به روش های روان شناختی صورت پذیرد.
این اثر حاصل سال ها مطالعه، تحقیق و تمرین نویسندۀ آن در انواع مصاحبه های استخدامی، ارزشیابی و بالینی است که می تواند مورد استفادۀ سازمان های آموزشی، پژوهشی، خدماتی، تولیدی و نیز مشاوره های روان شناسی، مددکاری و نظایر آن واقع گردد.

کتاب اصول و فنون اجرایی مصاحبه استخدامی

محمود ساعتچی
محمود ساعتچی که متولد سال 1320 در همدان است در سال 1344 و پس از گذراندن شرایط سخت اقتصادی موفق به اخذ درجه لیسانس در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه تهران شد. وی در این سال‌ها افتخار آشنایی با افرادی چون مرحوم «دکتر علی‌اکبر سیاسی» را داشت که از بنیانگذاران روان‌شناسی در ایران است. طی سال‌های 1344 تا 1345 بخشی از دوره خدمت نظام وظیفه را در دانشكده پیاده شیراز و بخش دیگر را به عنوان افسر نیروی هوایی در قسمت تستینگ آن نیرو در تهران طی كرد. در سال 1346 به عنوان كمك&z...
دسته بندی های کتاب اصول و فنون اجرایی مصاحبه استخدامی