کتاب تمرکز و تقویت حافظه با روش تونی بازان

Master Your Memory
روش های الهام بخش برای تقویت حافظه، تمرکز و خلاقیت با مقدمه ی دکتر محمد سیدا مرد حافظه ی ایران
  • 15 % تخفیف
    250,000 | 212,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 4577
مترجم : محمد جواد بازان
شابک : 9789649944845
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تمرکز و تقویت حافظه با روش تونی بازان اثر تونی بازان

آیا می خواهید: * ظرفیت حافظه فعلی خود را دو برابر کنید؟ * آیا می توانید لیستی از 100 شی را در کمتر از دو ساعت به طور کامل به خاطر بسپارید؟ *حافظه و شناخت خود را از بزرگترین هنرمندان، آهنگسازان و نویسندگان جهان گسترش دهید؟ *ضریب هوشی خود را بالا ببرید و در همه جنبه های زندگی به موفقیت بیشتری دست یابید؟ *تلفن و سایر شماره های حیاتی را به خاطر دارید؟ این کتاب برای کمک به شما در انجام این کار طراحی شده است. این کتاب شما را با آخرین اختراع حافظه بزرگ در هزاره گذشته یعنی ماتریس حافظه استاد خود تقویت کننده آشنا می کند. این تکنیک به شما این امکان را می دهد که هر چیزی از ده تا پنجاه هزار مورد را با سهولت نسبی به خاطر بسپارید و در عین حال عضله حافظه خود را تمرین و بهبود بخشد.
در ابتدای کتاب آمده است:
" بعد از ترک ،مدرسه مسافرت و کار کردن در مشاغل مختلف یک روز در تلویزیون مردی را دیدم که «کرایتون کارولو» نام داشت و توانست یک بسته کامل کارت بازی را در کمتر از سه دقیقه به خاطر بسپارد برای من این یک کار معجزه آسا بود و کاملا مشخص بود هیچ حقه و کلکی در کار نیست کرایتون واقعا توانسته بود در یک چنین زمان کوتاهی تمام کارتهای بازی را به همان ترتیبی که چیده شده بودند به خاطر بسپارد من فکر کردم من هم همان مغزی را دارم که او دارد. اگر او توانسته پس من هم می توانم"

کتاب تمرکز و تقویت حافظه با روش تونی بازان

تونی بازان
آنتونی پیتر بوزان (تونی بوزان) نویسنده و مشاور آموزشی است. او از بنیانگذاران و ارائه کنندگان تکنیک‌های نقشه‌برداری ذهنی است. او مدعی است که با ورزشکاران المپیک، دانشگاه‌ها، بچه‌ها در همه سنین و اشخاص برجسته و مشهور کار کرده تا به آنها یاد دهد که چگونه استفاده از قدرت ذهنیشان را افزایش دهند.آنتونی پیتر بوزان در میدل‌سکس انگلیس به دنیا آمد. او دانش‌آموخته از دبیرستان کیتسیلانو ونکوور کانادا هست. او در سال ۲۰۰۶ برنامه نرم‌افزاری را که نقشه ذهنی را مدیریت می&zwn...
دسته بندی های کتاب تمرکز و تقویت حافظه با روش تونی بازان