کتاب مبانی علوم اعصاب شناختی

Fundamentals of Cognitive Neuroscience
کد کتاب : 47783
مترجم :
شابک : 978-6000200282
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 704
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مبانی علوم اعصاب شناختی اثر برنارد بارس

علوم اعصاب شناختی به مطالعه همبسته های عصبی کارکردهای شناختی انسان می پردازد و نقشی زیربنایی در علوم شناختی به عنوان یکی از دانشهای نو دارد. علوم و فناوریهای شناختی در دهه های اخیر، همچون حوزه ای میان رشته ای مورد توجه اساتید رشته های مختلف علوم پایه، پزشکی، مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، هنر و علوم انسانی قرار گرفته است.
درس علوم اعصاب شناختی در اغلب رشته های زیرمجموعه علوم و فناوریهای شناختی یکی از دروس اصلی به حساب می آید.
خواندن این کتاب ما را به دنیای ناشناخته ای که در وجودمان نهفته است و به عمق کلام منسوب به امیر المومنین علی (ع) و شناخت بزرگ ترین ودیعه الهی هدایت می کند که فرمود: ات زع م ان ک ج رم ص غ ی ر و فیک انطوی العالم الاکبرو انت الکتاب المبین الذی ب اح رف ه ی ظ ه ر ال م ض م آیا تو گمان می بری جسم کوچکی هستی در حالی که عالم بزرگ تری در تو نهفته است و تو به مثابه کتابی گویا هستی که با هر حرف آن، ناشناخته ای آشکار می شود.

کتاب مبانی علوم اعصاب شناختی

برنارد بارس
برنارد جی بارس (متولد 1946، در آمستردام) همکار ارشد سابق نوروبیولوژی نظری در انستیتوی علوم اعصاب در سن دیگو، کالیفرنیا است و هم اکنون عضو وابسته ای در آنجا است.وی بیشتر به عنوان مبدع نظریه جهانی فضای کار، نظریه ای از معماری شناختی و آگاهی انسان شناخته می شود. وی پیش از این به عنوان استاد روانشناسی در دانشگاه ایالتی نیویورک، استونی بروک خدمت می کرد و در آنجا تحقیقاتی را درباره علت خطاهای انسانی و لغزش فرویدی انجام داد و به عنوان عضوی از اعضای هیئت علمی در انستیتوی رایت فعالیت داشت.بارس "بیش از...