کتاب سیستم سازی

Work the System
(راهکار ساده برای صرف انرژی کمتر)
کد کتاب : 47972
مترجم :
شابک : 978-9645938244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

سیستم سازی در کارآفرینی
Work the system
کد کتاب : 120708
مترجم :
شابک : 978-6222842253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سیستم سازی اثر سم کارپنتر


کتاب سیستم سازی: راهکار ساده برای صرف انرژی کمتر، ویرایش سوم، خواننده را در اصلاح ادراک بنیادی خود از جهان، حرکت از یک دید نادرست از هرج و مرج به سختی کنترل‌شده، به دیدگاهی دقیق‌تر راهنمایی می‌کند: مجموعه‌ای منظم از سیستم‌های خطی مجزا که هر کدام را می‌توان در یک زمان بهبود و کامل کرد. خواننده از طریق فرآیند "به دست آوردن" این چشم انداز جدید، و سپس از طریق ویژگی های بکارگیری آن از طریق روش "بهبود سیستم" کارپنتر هدایت می شود.

برای استارت‌آپ‌ها یا شرکت‌های چندملیتی، این روش ساده، قابل باور و کاربردی است. سم کارپنتر نویسنده این کتاب با یک سری روش هایی که برآمده از کارهای عملی و تجارب او در زمینه کسب و کار است، به استقبال خوانندگان آمده است. این کتاب به همت نشر "نخبه سازان" و توسط شهاب شکروی به فارسی برگرداند ه شده است.
سم کارپنتر مدیرعامل یک شرکت مشاوره کسب و کار بین‌المللی و چندین کسب‌وکار فرعی دیگر، و همچنین یک سازمان غیرانتفاعی بین‌المللی است که همگی با همان طرز فکر سیستمی اداره می‌شوند. او با پیشینه ای متنوع در مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت بازرگانی، انتشارات، مخابرات و روزنامه نگاری، رویکرد خود را «فلسفه کارگری» می نامد.

کتاب سیستم سازی

سم کارپنتر
سام کارپنتر ، یک متخصص ارتباطات از راه دور و صاحب مشاغل متعدد، دارای سابقه مهندسی، مدیریت، انتشارات و روزنامه نگاری است. او در بند، اورگان زندگی می کند. کتاب ذهنیت سیستم دومین کتاب وی است.
قسمت هایی از کتاب سیستم سازی (لذت متن)
من سیستم ها را می سازم. اما نه فقط یک سیستم. همه ی سیستم های دنیای خودم را می سازم؛ سیستم های کاری، ارتباطی، مالی، اجتماعی، جسمی و مکانیکی. شما هم برای خودتان سیستم هایی دارید. آیا آن ها را می بینید؟ آیا می توانید آن ها را تحت کنترل خود در بیاورید؟ فرقی نمی کند که چه شغلی داشته باشید. کارفرما باشید یا مدیرعامل؛ کارمند باشید یا خانه دار؛ بازنشسته باشید یا دانشجو. در هر صورت زندگی شما از سیستم هایی ساخته شده که متعلق به خود شما هستند. حالا کدام یک از آن ها تحت کنترل شما هستند و کدام یک از کنترل شما خارج اند، موضوع دیگری است.

زندگی خودش نوعی کسب و کار است و شما چه بدانید و چه ندانید، چه خوش تان بیاید و چه خوش تان نیاید، سیستم ها تمام زندگی شما را در برگرفته اند. شما حاصل جمع همه این سیستم ها هستید. اگر شما هم مثل اغلب افراد هستید، طبیعتا به سیستم هایی که زندگی تان را تشکیل می دهند توجهی نمی کنید و نمی بینید که کدام یک از آن ها کارکرد درستی دارند و کدام یک ناکارآمد هستند.

چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید سیستم های جهان پیچیده ی خود را به وضوح ببینید؟ چه اتفاقی خواهد افتاد اگر بتوانید یکی از این سیستم ها و فرایند هایی که زندگی شما را تشکیل می دهند، از مابقی سیستم ها جدا کنید، آن ها را اصلاح کنید و دوباره سر جایش بگذارید؟ چه می شود اگر بتوانید این کار را در مورد همه سیستم های زندگی خود انجام دهید؟ چه می شود اگر بتوانید تمام سیستم های وجودتان را دوباره مهندسی کنید و بدون فکر کردن به شانس، تقدیر، مشیت الهی و نظرات دیگران، آن را دقیقا همان طوری که دل تان می خواهد، بسازید؟