کتاب درآمدی به نمایشنامه شناسی

An Introduction to Drama
کد کتاب : 48553
شابک : 978-6000206826
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 745
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

برگزیده چهادهمین دوره کتاب های برتر دانشگاهی 84

معرفی کتاب درآمدی به نمایشنامه شناسی اثر فرهاد ناظرزاده کرمانی

کتابی که در برابر دارید درآمدی به نمایشنامه شناسی برای همه آموزشجویان هنر و ادبیات سودمند و کارآمد است؛ با این همه یادآوری می‌گردد که در «پیمایش " (مرحله) نخست «آموزشنامه» کتاب درسی است و جستارمایه‌ها و درسگفتارهای آن برای دانشجویان رشته «تماشاگان شناسی» (هنر نمایش) به ویژه «ادبیات تماشاگانی» (ادبیات نمایشی) تألیف شده اند.
جستار مایه‌های درآمدی به نمایشنامه شناسی با بررسی نیازها و چشمداشت‌های آموزشی و پژوهشی دانشجویان درسهای مبانی نمایشنامه نویسی و اصول و فنون نمایشنامه نویسی پدید آمده‌اند لیکن برای درس‌های تحلیل نمایشنامه (نقد تحلیلی)، و سبکهای ادبی جهان پیشنیاز به شمار میروند.

کتاب درآمدی به نمایشنامه شناسی

فرهاد ناظرزاده کرمانی
فرهاد ناظرزاده کرمانی زاده ی 1326 ، پسرِ احمد ناظرزاده کرمانی و پژوهشگر هنرهای نمایشی و تئاتر است.وی مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس علوم اجتماعی خود را از دانشگاه تهران گرفته است و در سال ۱۹۷۷ از دانشگاه ایالتی بولینگ گرین در مقطع دکتری فارغ‌التّحصیل شد. رسالهٔ وی جایگاه رسانه‌های جمعی در زندگانی سالمندان: پژوهشی در مصرف رسانهٔ جمعی و رضایت از زندگی بین اعضای یازده کلوب سالمندی در منطقهٔ وودکانتی ایالت اوهایو بوده است.
دسته بندی های کتاب درآمدی به نمایشنامه شناسی