کتاب روان شناسی زمان

The Time Paradox
کد کتاب : 49198
مترجم :
شابک : 978-6002502773
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 398
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی زمان اثر فیلیپ جی زیمباردو

کتاب «روان شناسی زمان» اثری نوشته ی «فیلیپ جی زیمباردو» است که اولین بار در سال 2008 منتشر شد. این کتاب، شیوه ی تفکر ما درباره ی زمان را تغییر می دهد و بینش هایی جدید را درباره ی موضوعاتی مهم به مخاطبین می بخشد: چگونه کشمکش های خانوادگی را از طریق تقویت تعقل حل کنیم و چگونه از طریق تغییر ذهنیت، به سمت موفقیت بیشتر در کار و زندگی حرکت کنیم. «کتاب روان شناسی زمان» که بر اساس آخرین تحقیقات روانشناختی به وجود آمده، هم راهنمایی برای زندگی در قرن بیست و یکم است و هم یک کتاب خودپروری که قدرت بهبود زندگی مخاطبینش را دارد.

کتاب روان شناسی زمان

فیلیپ جی زیمباردو
فیلیپ جورج زیمباردو زاده ۲۳ مارس ۱۹۳۳ روان شناس و استاد دانشگاه استنفورد است.پروفسور زیمباردو ۵ خرداد ۱۳۹۵راجع به مفهوم روانشناختی زمان انواع دسته‌بندی‌های آن، خصوصیات افردی که در هر کدام از این دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرند و... در اولین همایش کاربردهای روانشناسی اجتماعی در شیراز سخنرانی کرد. او در این سخنرانی شوخ طبع سرزنده پر انرژی و مسلط بود و این احساسات را به حاضرین در همایش هم منتقل کرد. از جنبهٔ علمی مطالبی مهم جامع و کاربردی را ارائه کرد.
نکوداشت های کتاب روان شناسی زمان
A breakthrough.
اثری پیشگامانه.
Barnes & Noble

Comprehensive, admirably clear, and delightful.
جامع، به شکل تحسین برانگیزی رسا، و لذت بخش.
Nassim Nicholas Taleb

A practical plan.
برنامه ای کاربردی.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب روان شناسی زمان (لذت متن)
با این که هیچکس نمی تواند رویدادهای گذشته را تغییر دهد، همه می توانند نگرش ها و باورهای خود درباره ی آن رویدادها را تغییر دهند.

بیشتر از همه، به شگفتی میلیون ها سال از تکامل و تجربه ی منحصر به فرد خودتان فکر کنید که به هم پیوسته اند تا سمفونی ای را به وجود آورند که خود شما هستید.

فقط تغییر، تغییرناپذیر است.