کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه

Trade Mindfully
کد کتاب : 49243
مترجم :
شابک : 978-6004070683
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 405
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معامله گری با ذهن آگاهی
Trade Mindfully
(کتابی که هر معامله گری قبل از ورود به معامله باید بخواند)
کد کتاب : 61183
مترجم :
شابک : 978-6222207571
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه اثر گری دیتون

کتاب «معامله گری با ذهن آگاهانه» غلبه بر موانع روانی برای افزایش موفقیت در معاملات را به شما به خوبی آموزش می‌دهد.
معامله گران موفق باید در طیف وسیعی از زمینه های تجاری و اقتصادی ماهر باشند. اما در حال حاضر ، علاوه بر استراتژی های تجاری موثر و تکنیک های مناسب مدیریت پول ، معامله گران باید از دانش لازم برای مدیریت چالش های روحی و روانی کار در محیطی بسیار ناپایدار نیز برخوردار باشند. کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه
یک منبع منحصر به فرد است که از تکنیک های روانشناسی پیشرفته در مهارت های تجاری استفاده می کند و به خوانندگان اجازه می دهد تا دیدگاه های ذهنی خود را بهبود بخشیده و پتانسیل استراتژی های تجاری خود را به حداکثر برسانند. این کتاب از تحقیقات روانشناسی اخیر در رفتارگرایی برای آموزش روشهای جدیدی استفاده می کند که تمرکز بهتر ، اعتماد به نفس بیشتر و دیدگاه ها و نتایج مثبت تر را می طلبد.

یکی از مفاهیم کلیدی پوشش داده شده در کتاب ، "ذهن آگاهی" است ، یک حالت ذهنی که به طور سنتی در شرق به دلیل توانایی آن در کاهش استرس و افزایش چشم انداز مطرح می شود. ویژگی های مفیدی برای معامله گران که به دنبال بالا رفتن از موانع احساسی و نتایج ضعیف آنها هستند. نویسنده همچنین اهمیت اقدامات تجاری با ارزش بالا (HVA) ، اقدامات خاصی را که تحت کنترل یک معامله گر است ، مورد بحث قرار می دهد. با استفاده از این راهنما ، متخصصان معاملاتی قادر خواهند بود استراتژی های محکمی را بر اساس ترکیبی از این مفاهیم و شیوه ها شکل دهند که منجر به رشد عملکرد معاملات می شود.

کتاب «معامله گری با ذهن آگاهانه» اعمال حرفه ای روانشناختی و تحقیقات مبتنی بر شواهد را در حرفه تجارت ارائه می دهدو همچنین
چشم اندازهای روانشناختی و مهارت های ذهنی مورد نیاز برای موفقیت در دنیای تجارت امروز را پوشش می دهد.
تمرکز بر مفاهیم کلیدی که منجر به تمرین های پی در پی ، فعالیتهای معاملاتی خاص و افزایش آگاهی و تمرکز می شود.

کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه

گری دیتون
گری دیتون (Gary Dayton)، یک روانشناس، تاجر و رئیس Peak Psychology، Inc ، یک شرکت مشاوره ای است که در توسعه عملکرد اوج در بازرگانان تخصص دارد.
نکوداشت های کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه
Trade Mindfully should be required reading for anyone who ventures into trading.
برای همه کسانی که قصد تجارت دارند ، باید به صورت آگاهانه مطالعه شود.
David H. Weis

This is a very good book. In fact, it is probably the most useful book in the past twenty years—packed full of useful information and activities. It deserves a place on every trader's bookshelf.
این یک کتاب بسیار خوب است. در واقع ، این کتاب احتمالا مفیدترین کتاب در بیست سال گذشته است - مملو از اطلاعات و فعالیت های مفید. شایسته است در قفسه کتاب هر معامله گر جایی داشته باشد.
Ray Barros

قسمت هایی از کتاب معامله گری با ذهن آگاهانه (لذت متن)