کتاب بهبود ارتباط جنسی

Enhancing Sexuality
(رویکردی حل مسئله محور برای درمان اختلالات جنسی: کتاب کار درمان جو (مراجع))
کد کتاب : 110506
مترجم :
شابک : ‫‬‭978-9642246564‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

بهبود ارتباط جنسی
Enhancing Sexuality
(رویکردی حل مسئله محور برای درمان اختلالات جنسی: راهنمای ویژه ی درمانگران)
کد کتاب : 49649
مترجم :
شابک : 978-9642246571
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

رویکرد حل مسئله در درمان مشکلات جنسی (راهنمای درمانگر)
Enhancing Sexuality
کد کتاب : 73015
مترجم :
شابک : 978-6002000699
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بهبود ارتباط جنسی اثر جان پی وینکزی


مسائل جنسی یکی از مهجورترین موضوعات پزشکی است که طبق نوشته خود کتاب حاضر، حتی در کشورهای پیشرفته نیز تنها اخیرا حرف زدن در مورد آن بلامانع شمرده شده است. در کشور ما، موضوع از این هم مهجورتراست و حتی شاید حرف زدن در مورد مسائل جنسی، بسیار مذموم و ناپسند شمرده می شود. با اینکه پرداختن به مسائل جنسی نیازمند تیمی متشکل از متخصصان اورولوژی، زنان و روانپزشکی است، در هیچ یک از رشته های فوق، مسائل جنسی به طور موثر تدریس و آموخته نمی شود و هیچ فرد یا افرادی وجود ندارند که اطلاعات جامع و کاملی از مسایل جنسی داشته باشند.
این کتاب برای کمک به افرادی که به دنبال بهبود روابط جنسی هستند، از جمله کسانی که ممکن است اختلال عملکرد جنسی خاصی را تجربه کنند طراحی شده است.
کتاب بهبود ارتباط جنسی با استفاده از رویکرد شناختی-رفتاری، جنسیت را به عنوان بخشی از عملکرد انسان که می تواند با شادی و روابط بین فردی خوب و همچنین استرس و روابط بین فردی مشکل ساز همراه باشد، مورد بررسی قرار می دهد. این به درمانگر اجازه می‌دهد تا به مراجع کمک کند تا عملکرد و رضایت خود را برسی کرده و بتواند عنان آن را به دست بگیرد.
کتاب حاضر کتابی است که « کتاب کار » برای حل مشکلات جنسی نامیده شده و حاوی آموزش ها و تمرین هایی است برای همسران، چه پیر و چه جوان، تا بتوانند کیفیت زندگی جنسی، و درنتیجه کیفیت زندگی، خود را ارتقا دهند و از به سردی گراییدن کانون گرم خانوادگی خود جلوگیری کنند.
شالوده تمام این آموزش ها و تمرینات، محبت بین همسران است و روابط جنسی موفق می تواند کانون خانواده را روز به روز گرم تر و منسجم تر نماید.

کتاب بهبود ارتباط جنسی

جان پی وینکزی
جان پی. وینکزی (John P. Wincze) استاد گروه روانشناسی، دانشگاه براون، پراویدنس، رود آیلند است.
قسمت هایی از کتاب بهبود ارتباط جنسی (لذت متن)
یک رابطه جنسی همراه با رضایت بین دو فرد بالغ، بنا به دلایل متعدد و مهمی برقرار می شود: به عنوان نشانه ای از تضمین عشق و اعتماد، برای اثبات مجدد هویت و حس رضایت به عنوان یک مرد یا یک زن، برای تولید مثل، یا تنها به خاطر این که از نظر جسمانی لذت بخش و از نظر عاطفی ارضاکننده است. این دلایل مختلف برای انجام عمل جنسی، معمولا در یک رابطه درازمدت و طولانی، جابجا می شوند. در یک رابطه جدید وکوتاه مدت، معمولا تنها لذت جسمانی و ارضای هیجانی غالب است. روابط زناشویی، فارغ از این دلایل برای اغلب افراد و زوج ها بسیار حائز اهمیت است. هنگامی که شخصی از انجام عمل جنسی، با کسی که دوستش دارد باز می ماند، ناامیدی، خشم، نگرانی و یا احساسات ارضاء نشده را در پی خواهد داشت.