کتاب بازیگران

The Cast
  • 55,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: باهم باهم
    نویسنده:
کد کتاب : 50747
مترجم :
شابک : 978-6226999403
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 245
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بازیگران اثر دانیل استیل

کتاب پیش رو پیرامون انسانی روایت می شود که ناگاه در مسیر خودسازی قرار می گیرد و زندگی شخصی و حرفه ای اش در پی فرصتی که برای امتحان کردن یک تجربه ی متفاوت و نو دست می دهد از این رو به آن رو می شود. او به موقعیت هایی غیرقابل باور دست می یابد، از شرایطی که زمانی برایش بسیار ناراحت کننده بود رها می شود، خلا وجودی اش سرشار می گردد، انسان هایی جذاب را ملاقات می کند و استعدادی نو در وجودش کشف می کند.
بازیگران ما را با هیجانی دلچسب عجین می کند و داستان سرگرم کننده ی زنی را که برای ساخت یک سریال تلویزیونی پر بیننده می نویسد پیش رویمان قرار می دهد تا با همه افرادی که در این بین نقشی دارند ملاقات کنیم و از روندی دلنشین لذت ببریم.

کتاب بازیگران

دانیل استیل
استیل گاهی بر روی پنج پروژه از رمان هایش به صورت همزمان کار می کرد و بیشتر رمان های او پرفروش بوده است، فرمول او در داستان نویسی اغلب، شامل خانواده های ثروتمند رو به یک بحران است، در عین حال شگردها و چرخه های متناوب دیگری در آثارش مشهود است؛ از جمله تهدید توسط عناصر تاریکی مانند زندان، تقلب، باجخواهی و خودکشی. استیل همچنین مجموعه آثاری در زمینهٔ داستان کودکان و شعر دارد. کتاب های او به ۲۸ زبان ترجمه شده که تاکنون از ۲۲ جلد آنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی تهیه شده و دو اقتباس از کتاب هایش برن...